-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Mye smått fra VW
Volkswagen har gitt noen hint om fremtiden med Up Concept i forskjellige utgaver. Vi avslører litt mer.
Up til Lupo
Hvis du legger til en L foran og en O bak Up, da får de en kjent modellbetegnelse fra VW. Den er imidlertid ikke så kjent i Norge, her hadde Lupo kun en begrenset salgsperiode i regi av VW-importør Harald A. Møller men fortsatt ruller en god del eksemplarer rundt på norske skilter.
Men at VW-fremtiden inneholder en rekke nye småbiler, er det liten tvil om. Allerede mot slutten av 2009 kommer en helt ny Polo. Først påfølgende år er det klart for småbilen Lupo, men når den først er lansert kommer den i flere forskjellige utgaver.
Bilen vil utstyres med tre eller fem dører, og dermed faller muligens et viktig argument for å ikke å markedsføre bilen i Norge bort. Tre dører er lite populært her. Siden kan vi få se varianter som Lupo Plus, CrossLupo og Lupo Cabriolet.
Fjerne drømmer
Men VW planlegger også flere varianter basert på nylanserte Golf VI. Den er allerede vist som GTI (KLIKK HER)og en Golf cabriolet står nok på ønskelista hos flere. En facelifted stasjonsvogn er også nært forestående, og Golf Plus (OMTALT HER) ble vist i Bologna for noen uker siden.
I 2011 skal Touareg fornyes, men det kan det være hovedaksjonær Porsche forserer utviklingen av neste generasjon Cayenne for å få denne på plass før Touareg. Disse modellene deler som kjent det meste av komponenter og etter hvert også noen drivlinjer.
Hvorvidt VW skal lansere en stor coupé ala den Carparazzi skisserer, vil nok avhenge at markedet for luksuriøse biler får et oppsving etter dagens labre interesse – spesielt fra de som har tjent sine penger på børs