-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mye smått fra VW
Volkswagen har gitt noen hint om fremtiden med Up Concept i forskjellige utgaver. Vi avslører litt mer.
Up til Lupo
Hvis du legger til en L foran og en O bak Up, da får de en kjent modellbetegnelse fra VW. Den er imidlertid ikke så kjent i Norge, her hadde Lupo kun en begrenset salgsperiode i regi av VW-importør Harald A. Møller men fortsatt ruller en god del eksemplarer rundt på norske skilter.
Men at VW-fremtiden inneholder en rekke nye småbiler, er det liten tvil om. Allerede mot slutten av 2009 kommer en helt ny Polo. Først påfølgende år er det klart for småbilen Lupo, men når den først er lansert kommer den i flere forskjellige utgaver.
Bilen vil utstyres med tre eller fem dører, og dermed faller muligens et viktig argument for å ikke å markedsføre bilen i Norge bort. Tre dører er lite populært her. Siden kan vi få se varianter som Lupo Plus, CrossLupo og Lupo Cabriolet.
Fjerne drømmer
Men VW planlegger også flere varianter basert på nylanserte Golf VI. Den er allerede vist som GTI (KLIKK HER)og en Golf cabriolet står nok på ønskelista hos flere. En facelifted stasjonsvogn er også nært forestående, og Golf Plus (OMTALT HER) ble vist i Bologna for noen uker siden.
I 2011 skal Touareg fornyes, men det kan det være hovedaksjonær Porsche forserer utviklingen av neste generasjon Cayenne for å få denne på plass før Touareg. Disse modellene deler som kjent det meste av komponenter og etter hvert også noen drivlinjer.
Hvorvidt VW skal lansere en stor coupé ala den Carparazzi skisserer, vil nok avhenge at markedet for luksuriøse biler får et oppsving etter dagens labre interesse – spesielt fra de som har tjent sine penger på børs