-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mye smått fra VW
Volkswagen har gitt noen hint om fremtiden med Up Concept i forskjellige utgaver. Vi avslører litt mer.
Up til Lupo
Hvis du legger til en L foran og en O bak Up, da får de en kjent modellbetegnelse fra VW. Den er imidlertid ikke så kjent i Norge, her hadde Lupo kun en begrenset salgsperiode i regi av VW-importør Harald A. Møller men fortsatt ruller en god del eksemplarer rundt på norske skilter.
Men at VW-fremtiden inneholder en rekke nye småbiler, er det liten tvil om. Allerede mot slutten av 2009 kommer en helt ny Polo. Først påfølgende år er det klart for småbilen Lupo, men når den først er lansert kommer den i flere forskjellige utgaver.
Bilen vil utstyres med tre eller fem dører, og dermed faller muligens et viktig argument for å ikke å markedsføre bilen i Norge bort. Tre dører er lite populært her. Siden kan vi få se varianter som Lupo Plus, CrossLupo og Lupo Cabriolet.
Fjerne drømmer
Men VW planlegger også flere varianter basert på nylanserte Golf VI. Den er allerede vist som GTI (KLIKK HER)og en Golf cabriolet står nok på ønskelista hos flere. En facelifted stasjonsvogn er også nært forestående, og Golf Plus (OMTALT HER) ble vist i Bologna for noen uker siden.
I 2011 skal Touareg fornyes, men det kan det være hovedaksjonær Porsche forserer utviklingen av neste generasjon Cayenne for å få denne på plass før Touareg. Disse modellene deler som kjent det meste av komponenter og etter hvert også noen drivlinjer.
Hvorvidt VW skal lansere en stor coupé ala den Carparazzi skisserer, vil nok avhenge at markedet for luksuriøse biler får et oppsving etter dagens labre interesse – spesielt fra de som har tjent sine penger på børs