-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny generasjon Mosler
Dersom du skal ha en virkelig eksklusiv sportsbil i superbilklassen, så glem Ferrari, Lamborghini og alle de andre dusinvarene. Mosler MT 900 GTR XX er noe de færreste opplever engang å se på veien gjennom et langt liv.
Mosler MT 900 skrev vi om her på BilNorge allerede våren 2003 (LES SAKEN HER). Og selv om basis for sportsbilen er en Corvette, er den knapt gjenkjennelig etter behandling hos Mosler.
Det har blitt mye heder på racingfronten gjennom årene, for mange benytter Mosler-teknologi når det kjøres GT-mesterskap på forskjellige kontinenter. Men noen vil også ha det aller råeste til bruk på landevei. Enten de befinner seg i Europa, Amerika eller Midt-Østen.
Gateracer
Derfor har nå Mosler klargjort sin MT 900 GTR XX. Den midtstilte 7-liters V8-motoren kan du få levert med inntil 600 hk. Og med en bilvekt på bare ca 1100 kg, betyr det selvsagt ytelser av ypperste slag. Som null til 100 på 3,1 sekund eller til 200 på 8,9.
Potensiell toppfart beveger seg i Formel 1-land – ca 340 km/t. Og tro ikke at dette bare går kjapt rett frem – selv når den utfordres i kjappe svinger, sitter den klistret til asfalten. 1,1G på vanlige gatehjul skal være fullt oppnåelig.
MT 900 GTR XX er grundig testet med hensyn til både kollisjonssikkerhet og utslipp, og er dermed klar for salg i Europa og Emiratene. Mosler i Tyskland er eneforhandler her, og ønsker du et eksemplar ber de deg skrive ut en sjekk på € 250.000. Lokale avgifter må du da selv besørge.