-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nytt EU-utspill mot Volkswagen
Volkswagen kan ha brutt markedsføringsloven i 20 europeiske land, mener EUs kommisær for justis.

EUs nye front mot Volkswagen er ikke teknisk.
Volkswagen skal nå undersøkes grundig for påstander om at de har brutt loven i 20 europeiske land ved å markedsføre bilene som "grønne".
Vera Jurova, EUs kommisær for justis, ba i sommer myndighetene i disse landene rapportere hva de har gjort for å undersøke om Volkswagen kan ha brutt loven i deres land.
Ifølge Financial Times viste svarene hun fikk at det var "sannsynlig" at Volkswagen hadde begått lovbrudd.
Nå har hun lagt ytterligere press på medlemslandene, med beskjed om å "ta aksjon" mot bilprodusenten, dersom regelbrudd har skjedd.
Kommisæren understreket at det er opp til nasjonale myndigheter selv å bestemme hvordan de eventuelt skal straffe Volkswagen.
Jurova la til at hun vil være sikker på at den enkelte kunde og uavhengige forbrukergrupper er klar over sin rett til å gå til aksjon mot VWs villedende miljøpåstander.
- En del av vårt oppdrag er å sikre at forbrukerne blir kjent med hvilken beskyttelse de har, takket være europeisk lovgivning," sa hun.
"Ren diesel"
Reklamekampanjer som fremmet "ren diesel" ble brukt av Volkswagen i USA i syv år for å prøve å overbevise kunder om at bilene deres var 90 prosent mindre forurensende enn tradisjonelle dieselbiler.
En av kampanjene hadde slagordet "green has never felt so good".
I virkeligheten viste det seg at utslippene var opp til 40 ganger høyere enn den grensen for giftige NOx-gasser.
I august bøtela italienske myndigheter - som det første av EU-landene - Volkswagen for markedsføringen. Boten var på 5 millioner euro, det høyeste beløpet som kan ilegges.