-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Toyota passerer GM
Det har ligget i kortene at Toyota snart ville overta plassen til GM som verdens største bilprodusent, men det gikk raskere enn selv de optimistiske prognoser forutsa.
I årets første kvartal banket nemlig Toyota GM med 90.000 biler. Dermed kan de (foreløpig) kalle seg verdens største bilprodusent, ikke bare verdens største merke som de har vært lenge.
I følge detnews.com solgte Toyota 2.348 millioner biler i januar-mars 2007 mens tilsvarende tall for GM var 2.260 millioner. Selv om tallene kun gjelder første kvartal, skal det nok bli tøft for det amerikanske konsernet å holde tritt med japanerne.
For hele 2006 skilte det 162.000 biler i GMs favør etter at Toyota kunne se tilbake på en produksjonsvekst på 10 prosent. I USA oppnådde Toyota i fjor en markedsandel på 16 %, foran Chrysler, men bak Ford (17 %) og GM (22 %).
Toyotas mål er en global markedsandel på 15 % i 2010, og da kommer nærmere en million salg i Kina samt ny fabrikk i India godt med i regnestykket.