-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Toyota passerer GM
Det har ligget i kortene at Toyota snart ville overta plassen til GM som verdens største bilprodusent, men det gikk raskere enn selv de optimistiske prognoser forutsa.

I årets første kvartal banket nemlig Toyota GM med 90.000 biler. Dermed kan de (foreløpig) kalle seg verdens største bilprodusent, ikke bare verdens største merke som de har vært lenge.
I følge detnews.com solgte Toyota 2.348 millioner biler i januar-mars 2007 mens tilsvarende tall for GM var 2.260 millioner. Selv om tallene kun gjelder første kvartal, skal det nok bli tøft for det amerikanske konsernet å holde tritt med japanerne.
For hele 2006 skilte det 162.000 biler i GMs favør etter at Toyota kunne se tilbake på en produksjonsvekst på 10 prosent. I USA oppnådde Toyota i fjor en markedsandel på 16 %, foran Chrysler, men bak Ford (17 %) og GM (22 %).
Toyotas mål er en global markedsandel på 15 % i 2010, og da kommer nærmere en million salg i Kina samt ny fabrikk i India godt med i regnestykket.