-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Skjult Daewo-gjeld: ikke no problem
En av Koreas dagsaviser fortalte nylig at GM hadde informert fagforeningsfolk at de igjen hadde funnet lik i skapene. I form av gjeld som var forsøkt gjemt godt bort.
Enda mer bortgjemt gjeld som GMs bokholder-hær hadde funnet, fortalte en Seoul-avis. Dette følger i hælene på en annen rapport som fortalte at nå hadde GM avslørt en bortgjemt gjeldspost på to trillioner won (det vil si ca. 4 milliarder kroner). Lett overdrevet sa GM den gangen.
Nå sa de til telegrambyråene at akkurat denne kjente de visst ikke helt til, og dessuten fortsatte samtalene uten noen hikk, så langt de visste.
Men det må jo allikevel være et eller annet. Nå har partene pratet i over ett år. Det er snart seks måneder siden GM skrev en intensjonsavtale om å overta utvalgte Daewoo-biter for 400 millioner dollars.
Oppegående folk sa at avtalen skulle komme i desember, før nyttår, første halvdel av januar og nå er visstnok en endelig avtale mulig i februar.