-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rekord-salg i Korea
Fremdeles er en av de vesentlige styrkene til koreanske bilfabrikker at hjemmemarkedet er så solid. Med et hjemmemarkedet som tar det som tilbys til de priser som forlanges, er en vesentlig større i en ekspansjonsfase. I fjor solgte de flere biler enn noensinne i Sør Korea.

Men for 2003 er utsiktene dystrere. Skattefordelene er for lengst fjernet og nå er det mange tegn som tyder på at regjerningen må ta et tak for å få kontroll med den enorme private gjelden – mengder av disse bilene har vært kjøpt på avbetaling eller ved hjelp av lån.
Noe samlet anslag for markedets størrelse i år foreligger ikke, men det er mange dystre uttalelser å lese i lokale medier akkurat nå. Eksporttallene fra i fjor er heller ikke egnet til å trøste meget. Bare Hyundai økte eksporten, med 16 prosent til 928.000 biler. Både Kias og selvfølgelig Daewoos eksport sank, og det så kraftig at eksporten totalt ikke økte med mer enn 0,6 prosent.
Et underlig trekk ved Koreas bilbransje er at det nesten ikke selges flere brukte enn nye biler. De endelige tallene er ikke klare men det er klart at rekorden fra 2001 på 1,82 millioner eierskifter kommer til å bli slått. Det er også en omfattende eksport av brukte biler fra Sør-Korea. Bilene går til mindre utviklede markeder i Asia og dette har vist seg å være en virkelig vekstbransje.
I 1992 ble det eksportert 3.200 brukte biler derfra, litt over 20.000 i 1995, så ramlet det til under 10.000 året etter og siden det har veksten vært formidabel. 110.000 i 2001 og allerede i november i fjor var man oppe i 112.000 så der blir det også ny rekord.
Men om dette er noe uttrykk for suksess i en aller annen retning er vel vanskelig å si.