-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
$ 1 milliard til Daewoo
På ett-års dagen for GM Daewoo Auto & Technology Co kunne Generalen fortelle at det skal investeres mer enn 1 milliard dollar i den koreanske datteren frem mot 2006. Nye modeller og dieselmotorer skal komme ut av dette.

Når Generalen nå forplikter seg til massive investeringer er det for å komme med nye modeller som øker bredden og som gjør at Daewoo bedre kan møte Kia og Hyundai ute i felten. 80 prosent av investeringen skal gå til utvikling av og produksjonslinjer for nye modeller. Konkret blir det nevnt en hatchback-utgave av Lancetti (som også kommer til Europa med debut på Geneve-utstillingen) og en revidert Matiz sent på høsten, men det snakkes også om det meste fra SUVer og små åpne sportsbiler, til store sedaner.
200 millioner dollars skal brukes til å bygge en dieselmotorfabrikk i samarbeide med Fiat & GM Powertrain. Den skal stå ferdig om to år, og produsere motorer som vi også finner i Fiats og Opels mindre biler i dag.
Det er spenstig gjort av GM å komme med disse planene samtidig som resten av SørKorea spenner livremmen inn. Myndighetene har nettopp skrudd ned prognosene for veksten i landets produksjon fra 5,3 til 2,6 prosent mens det parallelt er en rekke tegn som tyder på at konsumentene blir meget mer forsiktige.