-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
$ 1 milliard til Daewoo
På ett-års dagen for GM Daewoo Auto & Technology Co kunne Generalen fortelle at det skal investeres mer enn 1 milliard dollar i den koreanske datteren frem mot 2006. Nye modeller og dieselmotorer skal komme ut av dette.

Når Generalen nå forplikter seg til massive investeringer er det for å komme med nye modeller som øker bredden og som gjør at Daewoo bedre kan møte Kia og Hyundai ute i felten. 80 prosent av investeringen skal gå til utvikling av og produksjonslinjer for nye modeller. Konkret blir det nevnt en hatchback-utgave av Lancetti (som også kommer til Europa med debut på Geneve-utstillingen) og en revidert Matiz sent på høsten, men det snakkes også om det meste fra SUVer og små åpne sportsbiler, til store sedaner.
200 millioner dollars skal brukes til å bygge en dieselmotorfabrikk i samarbeide med Fiat & GM Powertrain. Den skal stå ferdig om to år, og produsere motorer som vi også finner i Fiats og Opels mindre biler i dag.
Det er spenstig gjort av GM å komme med disse planene samtidig som resten av SørKorea spenner livremmen inn. Myndighetene har nettopp skrudd ned prognosene for veksten i landets produksjon fra 5,3 til 2,6 prosent mens det parallelt er en rekke tegn som tyder på at konsumentene blir meget mer forsiktige.