-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Opels Multi-brand
Tar over Daewoo i Tyskland
Spennende utvikling hos Opel i Tyskland. I slutten av mars fikk verden beskjed om at tyske Opel-forhandlere skal begynne å selge SAAB. Nå må de belage seg på enda et merke, og kanskje smiler de fra øre til øre. Men hva nå, de har fått beskjed om at de også skal overtale fabrikken.

Dette er jo egentlig bare en logisk utvikling. Her hjemme går ikke GM Norge fullt så aktivt ut, men det er åpenbart at forhandlere som insisterer på flermerkeri oppfordres til først å se hva som er tilgjengelig fra resten av GM-Familien. Det betyr jo at man også snart kan ta med Fiat i den hypotetiske omgangen med varmt brød.
Det er et ekspansivt merke Opel nå skal begynne å jobbe med.. 400.000 biler regner de med å produsere i år, det er en tredel mer enn de opprinnelige estimatene. Og med både en SUV og en stor bil på beddingen burde det bli bedre tid til å konsentrere seg om noen av de mer populær modellene.