-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Daewoo bedre enn ventet de første seks
Nick Reilly, administrerende direktør for GM Daewoo Auto & Technology Co, som er det nye navnet, fortalte et koreansk pressekorps at dette går på skinner, og at de faktisk har slått egne prognoser når det gjelder finansielle resultater. Noen tall ga han imidlertid ikke.
Reilly sier at Daewoo skal fokusere meget mer på eksport i tiden fremover. Nå er det klart for USA igjen. Der skal Suzuki (en av GMs japanske partnere) og Chevrolet-forhandlere begynne å selge Lacetti og Kalos. Det skal ikke ta lang tid før vi også får se Daewoos egen SUV, og større personbiler enn dagens. Og de skal ikke ta fire år å utvikle, hos Daewoo kan det gjøres fortere, sa Reilly.
Hjemme har Daewoo økt markedsandelen fra 7,4 til 10,4 prosent. De må også øke bemanningen, antakelig med flere enn de 700 nye de hadde regnet med, når de før året er omme har innført to skift på fabrikkene i Bupyong og Gunsan.