-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Daewoo bedre enn ventet de første seks
Nick Reilly, administrerende direktør for GM Daewoo Auto & Technology Co, som er det nye navnet, fortalte et koreansk pressekorps at dette går på skinner, og at de faktisk har slått egne prognoser når det gjelder finansielle resultater. Noen tall ga han imidlertid ikke.

Reilly sier at Daewoo skal fokusere meget mer på eksport i tiden fremover. Nå er det klart for USA igjen. Der skal Suzuki (en av GMs japanske partnere) og Chevrolet-forhandlere begynne å selge Lacetti og Kalos. Det skal ikke ta lang tid før vi også får se Daewoos egen SUV, og større personbiler enn dagens. Og de skal ikke ta fire år å utvikle, hos Daewoo kan det gjøres fortere, sa Reilly.
Hjemme har Daewoo økt markedsandelen fra 7,4 til 10,4 prosent. De må også øke bemanningen, antakelig med flere enn de 700 nye de hadde regnet med, når de før året er omme har innført to skift på fabrikkene i Bupyong og Gunsan.