-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fremdeles april for Daewoo
Alarm i Seoul forrige uke. En næringslivs-avis skrev at GM hadde kuttet 350 millioner dollars av den prisen de opprinnelig ville betale for Daewoo. Ny frykt for at regjeringens reform-program skulle snuble. Ikke sant kunne imidlertid Daewoo-kreditorer snart berolige markedet med.

Intensjonsavtalen mellom GM og Daewoo er at amerikanerne skal betale 400 millioner dollars for fire Daewoo-fabrikker og 22 oversjøiske salgsavdelinger, dessuten skal amerikanerne overta ca. 830 mill. dollars i gjeld og andre forpliktelser. Daewoos kreditorer skal på sin side betale nesten 200 millioner dollars i det nye selskapet.
GM sa etter avisartikkelen at alle kommentarer om de pågående forhandlingene var svært spekulative, at forhandlingene går sin gang og at GM fremdeles håper å kunne avslutte dem ganske tidlig i april.
Spekulativt er det imidlertid ikke å påstå at utfallet av samtalene i stor grad er avhengig av fagforeningenes holdning. Og nå kan Daewoos fagforeninger fortelle om et lite gjennombrudd. Tidligere har GM insistert på at alle avtaler må være klare mellom dagens Daewoo og fagforeningene før GM går inn. Nå er amerikanerne villige til å snakke med fagforeningene direkte. Noe av det foreningene insisterer på er at 1000 arbeidere som ble sagt opp på tampen av fjoråret skal ansettes igjen.
Spørsmålet er selvfølgelig hvor lyst GM egentlig har på en stor fot innenfor et lukket marked der det i fjor ble avsatt 1,8 millioner personbiler.