-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fremdeles april for Daewoo
Alarm i Seoul forrige uke. En næringslivs-avis skrev at GM hadde kuttet 350 millioner dollars av den prisen de opprinnelig ville betale for Daewoo. Ny frykt for at regjeringens reform-program skulle snuble. Ikke sant kunne imidlertid Daewoo-kreditorer snart berolige markedet med.

Intensjonsavtalen mellom GM og Daewoo er at amerikanerne skal betale 400 millioner dollars for fire Daewoo-fabrikker og 22 oversjøiske salgsavdelinger, dessuten skal amerikanerne overta ca. 830 mill. dollars i gjeld og andre forpliktelser. Daewoos kreditorer skal på sin side betale nesten 200 millioner dollars i det nye selskapet.
GM sa etter avisartikkelen at alle kommentarer om de pågående forhandlingene var svært spekulative, at forhandlingene går sin gang og at GM fremdeles håper å kunne avslutte dem ganske tidlig i april.
Spekulativt er det imidlertid ikke å påstå at utfallet av samtalene i stor grad er avhengig av fagforeningenes holdning. Og nå kan Daewoos fagforeninger fortelle om et lite gjennombrudd. Tidligere har GM insistert på at alle avtaler må være klare mellom dagens Daewoo og fagforeningene før GM går inn. Nå er amerikanerne villige til å snakke med fagforeningene direkte. Noe av det foreningene insisterer på er at 1000 arbeidere som ble sagt opp på tampen av fjoråret skal ansettes igjen.
Spørsmålet er selvfølgelig hvor lyst GM egentlig har på en stor fot innenfor et lukket marked der det i fjor ble avsatt 1,8 millioner personbiler.