-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Japanerne inn på Daewoo-dealen
Da GM i sin tid underskrev intensjonsavtalen med Daewoo, den avtalen som med tiden ble en helt fast avtale, var GM-partneren Fiat (20%) med som underskriftpartner. Men i dag har Fiat mer enn nok med seg selv, derfor inviterer GM andre av sine partnere til å bli med til Korea.
Noe mer enn det er foreløpig ikke sagt, men observatører regner med en kontant innbetaling på ca 100 millioner dollars. Dette vil i så fall si at Suzuki får ca. 15% av det nye selskapet (der det også deltar store koreanske interesser) og det er atskillig mer enn man opprinnelig hadde trodd. Men det er også helt klart at Suzuki kan ha mye å hente fra en slik nær kontakt. Her kan man både dele store komponenter og store markeder.
Det er heller ingen som utelukker at også Subaru blir en partner her. Subarus nåværende operasjon med bygging av Opels Zafira på sin Thai-fabrikk og salg av denne under eget navn på en rekke asiatiske markeder, viser klart at GM er svært kjapp på foten når det gjelder Asia-strategi for tiden.
Derfor er det spesielt interessant at det også snakkes om at Shanghai Automotive Industry Corp. også er inne i bildet. Dette er en av Kinas største bilfabrikker, med sterke bånd til GM. I så fall første gang en stor Kinesisk bedrift har kjøpt seg inn i et utenlandsk produksjonsselskap. Det ville ikke vært unaturlig om det var GM som var katalysator for et slikt gjennombrudd.