-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kinesere starter produksjon i Europa
Det lyder nesten som en dårlig anekdote – men tro det eller ei – kinesiske Shanghai Automotive Industry er heteste navn når det gjelder å overta Daewoos polske bilfabrikk.
Daewoo har i flere år bygget biler i Polen. Avtalen ble gjort før General Motors overtok Daewoo-konsernet og ved fabrikken i Polen bygges det eldre Daewoo-modeller. Bilene selges bare i det østlige Europa. Nå går avtalen ut slik at den polske fabrikken ikke lengre vil få deler fra Daewoo. Derfor er fabrikken til salgs.
Shanghai Automotive er også en av de mest aktive i kampen om å overta koreanske SsangYong Motors. Shanghai Autpomotive har nemlig masse penger etter lukrative avtaler i Kina der de produserer biler i første rekke for Volkswagen og General Motors.
Trolig er ideen at Rover skal stå for utvikling av de modellene som Shanghai vil produsere. Kineserne er nemlig meget svake på teknisk utvikling av modeller da de til nå bare har bygget biler på lisens for andre.