-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nå skriver Generalen under hos Daewoo
Observatører hadde for lengst begynt å skrive mai i sin mentale almanakk, når tankene kom inn på en eventuell GM/Daewoo handel. Men nå forteller GMs folk at i morgen kl. 2 (Seoul-tid) skal underskriftene være på plass.
GM sender toppsjefen, Jack Smith, for å sette navnet sitt på dokumentet, fra Daewoos side er det Lee Jong-Dae, som er styreformann. Men viktigere er det at sjefen for Daewoos hovedkreditor, Jung Keun-Yong, som bestyrer Koreas Utviklingsbank og samtidig representerer alle de andre kreditorene, også er der for å skrive under.
Det skal bli spennende å få greie på GMs strategi. Skal de bruke dette nye fotfestet til å ta et kjempegrep på innenlandsmarkedet i Korea (GM selger færre enn 300 der hvert år og Daewoo har i det siste nøyd seg med ca. 10% av 1,5 millioners hjemmemarkedet), skal de la Daewoo sette sitt navn på enkelte amerikanske SUV–modeller som Daewoo helt mangler? Og hvordan skal Daewoo nå distribueres på de mange eksportmarkedene?
Vi venter ikke at alle svarene skal være klare i natt (vår tid), men når underskriftene endelig er på plass tviler vi på at Generalen kommer til å vente til etter VM i fotball med å gjøre sine ideer kjent.
Vi er spent.