-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM tjente bedre - men mindre på bil
Nå er 2003-tallene for General Motors, fremdeles verdens største bilfabrikk, klare for i fjor. Konsernet tjente mindre på bilproduksjon enn i 2002, men rekordresultater fra finans og salg av verdier mer enn doblet selskapets fortjeneste.

På verdensbasis så vi også et annet betydningsfullt fall. GMs markedsandel på verdensmarkedet var på 15% i 2002, i fjor endte den på ca. 14,5. Årsaken er den enorme veksten i biltettheten i Asia, der GMs markedsandel ligger under konsernets globale snitt.
Både i Europa og Sør Amerika tapte GM penger, i fjerde kvartal forsvant det 66 millioner dollars fra Europa, hvilket allikevel viser en bedring: i samme periode i 2002 tapte man 129 millioner her.
Men det var altså GMAC, GMs kreditt-arm som gjorde det så bra at konsernet tross alt endte langt over det markedet hadde ventet. 2,8 milliarder tok de inn i fjor, i 2002 var tilsvarende resultat 1,9 milliarder. Samtidig kvittet Generalen seg med noen forsvarsindustri-biter og eierandeler i TV slik at det hele endte med at GM kan bokføre en netto inntekt på 3,8 milliarder dollars fra en omsetning på 185,5 milliarder. For 2002 var tallene 1,7 milliard etter 177,3 milliarder.
Måten aksjemarkedet applauderte på var å sende aksjen forsiktig nedover da resultatet ble kjent. Utsiktene tolkes med andre ord ikke som alt for positive.