-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
SAAB til USA for overskuddet?
Det var to ganske ville SAAB-historier som sirkulerte i Geneve: den ene var at SAAB ville gå break even neste år. Den andre var at de kanskje skulle begynne å produsere biler i USA.

Inne i denne planen ligger det nok sannsynligvis ideer om å bygge USA-spesifikke modeller, basert på amerikanske plattformer, men selv det begynner jo å bli ganske ukomplisert, for eksempel finnes jo snart Vectra-plattformen som bl.a. Chevrolet Malibu.
Dette vil i så fall bety at hjemme i Sverige må Saab bygge minst like mange som de allerede gjør, og selge dem andre steder enn i USA også. Og dermed begynner den andre historien også å henge på greip. For dersom kostnadskuttene fortsetter, slik det er antydet nå (med bl.a. å fjerne enda 800 arbeidsplasser og flytte deler av back-office virksomheten til Opel) begynner man kanskje å nærme seg forholdet mellom utgifter og inntekter som for første gang vil kunne gi eieren, GM, antydninger av at de kan få igjen noe på investeringene sine.
Om et par år vil vi tjene penger, sa Saab-sjef Peter Augustsson under en bedre middag i Geneve i forrige uke. Antydninger fra GM i Europa tyder på at de regner med minst break even allerede neste år, når de snakker om hvordan regnskapene til den samlede Europa-virksomheten kommer til å se ut fremover.
Men illevarslende er det at stadig flere spør høyt om verden virkelig trenger en SAAB. Skal vi dømme etter mottakelsen i Geneve er det i hvert fall mange som er overbevist om at de trenger en ny SAAB cabriolet.