-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Saab under enda mer beskyttelse
Etter at SAAB har måttet fjerne en rekke stillinger og etter at de mistet sin egen konstruksjonsavdeling – den ble integrert med Opels, er det nå salgsoperasjonen som står for tur, skriver Automotive News.

Det sies ikke noe om hvor fort dette kommer til å skje, men det presiseres at der Saab har privat importør skal det ikke skje endringer. Vi får også vite at i Norge og Sverige kommer det ikke til å skje noe, for der er allerede Opel-organisasjonen en del av den lokale Saab-organisasjonen, hvilket vel ikke er akkurat slik som vi oppfatter det.
Selvfølgelig er dette enda et signal på at Saab ikke klarer seg på egenhånd, men det er jo samtidig en innrømmelse fra Generalen at dette klarte han ikke. Mer enn ti år med enorme investeringer, men med sørgelige resultater viser at å håndtere et separat merke, selv om det er 100 prosent eid, ligger utenfor GMs kompetanse.