-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Think blir mye mer
Fords Think-gruppe, som stammer fra Aurskog Høland, er allerede i ferd med å utvikle en rekke nye fremtidskonsepter. Ikke minst takket være samarbeidet med Ballard om brenselceller dukker det opp spennende konsepter.

Nylig har de kommet opp med en type som heter Mk 900, som ble plassert i en Ford-prototype som het Think FC5. Denne nye energipakken er bare halvparten så stor som forgjengeren, som på sin side fikk meget god plass i en Mercedes A Klasse. Poenget er med andre ord at disse kraftkildene snart kan plasseres inne i hvert eneste ellers ubenyttede hulrom i en bil, slik at plassutnyttelsen blir optimal.
Den nye Mk 900-pakken, i en 75 kW utgave vil koste ca. 25.000 kroner i produksjon. Forgjengeren tok ikke bare større plass, den kostet også nesten 200.000 kroner. Det er slike forbedringer som gjør at bilfabrikkene regner med å ha de første brenselcellebilene klare til salg i 2003.
Ford har lenge arbeidet med brenselcellebiler, denne P 2000 modellen er bare en av dem vi har sett i løpet av de siste årene. Nå er all denne virksomheten samlet i Think Technologies og Think Mobility som sammen utgjør Think Group. Kanskje den første på markedet vil hete Think?