-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Think blir mye mer
Fords Think-gruppe, som stammer fra Aurskog Høland, er allerede i ferd med å utvikle en rekke nye fremtidskonsepter. Ikke minst takket være samarbeidet med Ballard om brenselceller dukker det opp spennende konsepter.
Nylig har de kommet opp med en type som heter Mk 900, som ble plassert i en Ford-prototype som het Think FC5. Denne nye energipakken er bare halvparten så stor som forgjengeren, som på sin side fikk meget god plass i en Mercedes A Klasse. Poenget er med andre ord at disse kraftkildene snart kan plasseres inne i hvert eneste ellers ubenyttede hulrom i en bil, slik at plassutnyttelsen blir optimal.
Den nye Mk 900-pakken, i en 75 kW utgave vil koste ca. 25.000 kroner i produksjon. Forgjengeren tok ikke bare større plass, den kostet også nesten 200.000 kroner. Det er slike forbedringer som gjør at bilfabrikkene regner med å ha de første brenselcellebilene klare til salg i 2003.
Ford har lenge arbeidet med brenselcellebiler, denne P 2000 modellen er bare en av dem vi har sett i løpet av de siste årene. Nå er all denne virksomheten samlet i Think Technologies og Think Mobility som sammen utgjør Think Group. Kanskje den første på markedet vil hete Think?