-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Juling for bil-aksjer
Wall Street ga bilaksjene skikkelig juling i går. Verst gikk det ut over Ford – når man har justert kursen for splitter og emisjoner viser det seg at den ikke har vært lavere siden november 1991.

Nå er det dels ganske store oppslag om Fords mulige (umulige sier Ford-folket selv, de har tross alt 23 milliarder dollars i banken) bankerott, og dels er det Bill Fors høyre hånd, Sir Nick Scheele som blir sjekker for en mulig ugrei praksis ved overføring av alle konti til et eneste reklamebyrå.
Muligens ikke noe galt her heller, men Ford trenger ikke slikt nå.
Nesten 6 prosent ned, endte Ford på $6,60 i går. GM dalte med nye 2,5% og ligger på samme lave nivå som i januar 1995 mens Daimlerchrysler ikke ble truffet fullt så hardt: 2 prosent ned.
Alle fabrikkene har gitt pessimistiske prognoser for annet kvartal også – det er allerede ganske klart at mars-salget også er labert. GM sier konkret at de skal kutte produksjonen med 10% i forhold til Q-2 i fjor. Og dermed raste selvfølgelig underleverandørene også. Selskaper som Delphi, Visteon eller Lear datt alle med 3-4 prosent de også.
Så da er kanskje tiden inne til å kjøpe?