-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
HOMMELL
Frankrike har helt siden 2.Verdenskrig hatt en liten nisje for produksjon av sportsbiler basert på komponenter fra landets store merker. Da Matra forvant i 1984 var det bare en berømthet igjen, Alpine, som utgikk i 1995. Da var til gjengjeld Hommell på full fart inn.
En åpen versjon, Barquette, ble vist i 1998 og omtrent på samme tid ble coupeen oppdatert til Berlinette RS med doble frontlykter. RS har en 16-ventilers Citroën-motor på 167 hk.
I tillegg til å utgi blader har Henri Hommell også et utsøkt bilmuseum, og den lille fabrikken hans framstilte mellom 30 og 50 biler årlig. Den lå midt utpå landet, stedet heter Lohéac, og det er muligens derfor Hommell-emblemet viste tre kornaks i en sirkel. Sikkert er det at Hommell fikk til det som andre franske fabrikker måtte gi opp, og at han i hvert fall av denne grunn ikke kunne kalles helt på jordet, til tross for fabrikkens beliggenhet. Men også for Hommel ble markedet etter hvert for tøft og i desember 2003 opphørte merket.