-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Fiat Tipo til Norge
Tipo er Fiats utfordrer i Golf-klassen. Nå kommer bilen til Norge i to karosseriformer.


Små sedaner er lite populære i Norge, så den dropper importøren. Hit kommer Tipo som 5-dørs kombikupe og stasjonsvogn.
Femdørsversjonen er 4,37 meter lang og 1,49 meter høy, mens stasjonsvognen er 20 cm lengre og 3 cm høyere. De har begge en bredde på 1,79 meter og en akselavstand på 2,64 meter.
Med bagasjerom på henholdsvis 440 og 550 liter er Tipo blant de mest fleksible i kompaktklassen. De lover også god innvendig plass og komfort.
To motorer, to utstyrsnivå
Kombikupeen leveres med to alternative 1,4-liters bensinmotorer med henholdsvis 95 og 120 hestekrefter – begge i kombinasjon med manuell girkasse.
De som går for stasjonsvogn kan velge mellom dieselmotorer på 1,3 liter / 95 hk med manuell girkasse eller 1,6 liter / 120 hk med dobbel clutch automatkasse, i tillegg til 120-hesters bensinmotor med 120 hk og manuell girkasse.
Bilene skal leveres i to utstyrsnivåer, og prisene er som følger: