-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fiat Tipo til Norge
Tipo er Fiats utfordrer i Golf-klassen. Nå kommer bilen til Norge i to karosseriformer.
Små sedaner er lite populære i Norge, så den dropper importøren. Hit kommer Tipo som 5-dørs kombikupe og stasjonsvogn.
Femdørsversjonen er 4,37 meter lang og 1,49 meter høy, mens stasjonsvognen er 20 cm lengre og 3 cm høyere. De har begge en bredde på 1,79 meter og en akselavstand på 2,64 meter.
Med bagasjerom på henholdsvis 440 og 550 liter er Tipo blant de mest fleksible i kompaktklassen. De lover også god innvendig plass og komfort.
To motorer, to utstyrsnivå
Kombikupeen leveres med to alternative 1,4-liters bensinmotorer med henholdsvis 95 og 120 hestekrefter – begge i kombinasjon med manuell girkasse.
De som går for stasjonsvogn kan velge mellom dieselmotorer på 1,3 liter / 95 hk med manuell girkasse eller 1,6 liter / 120 hk med dobbel clutch automatkasse, i tillegg til 120-hesters bensinmotor med 120 hk og manuell girkasse.
Bilene skal leveres i to utstyrsnivåer, og prisene er som følger: