-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Pikes Peak i elbil
Bakkeløpet i Pikes Peak er kjent for muskelbiler og raske motorsykler som raskest mulig tar seg opp til den 4300 meter høye toppen. I år stiller Mitsubishi til start – i en elbil.
I år kjøres det klassiske bakkeløpet i Colorado fire dager etter den amerikanske nasjonaldagen, den 8. juli. Løpet er kjent for muskuløse prototyper, ikke minst har Monster Tajima, Suzukis motorsportsjef, gjort seg bemerket der de senere årene.
Men nå forteller Mitsubishi at de stiller til start i en i-MiEV Prototype basert på deres elektriske småbil. Og de ser ut til å mene alvor.
Til å ratte bilen har de hyret inn Hiroshi Masuoka, en legendarisk fører som har deltatt i Dakar Rally hele 21 ganger, og som gikk helt til topps der i 2002 og 2003 i en Mitsubishi Pajero og en PajeroEvolution – ikke akkurat standardutgaver av gatebilen de heller.
Prototypen skal benytte komponenter fra i-Miev, og Mitsubishi hevder de skal bruke data fra konkurransen til å videreutvikle sin teknologi innen elbiler og Plug-in hybrider – sistnevnte er teknologi de snart skal lansere i en ny modell.
LES OGSÅ: Neste Outlander blir hybrid
Pikes Peak International Hill Climb ble første gang kjørt i 1916, og fra start- til målstrek er det en høydeforskjell på nærmere 1500 meter. Det betyr store utfordringer med hensyn til atmosfærisk trykk, temperaturforskjell og værforhold.