-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Porsche med racing-hybrid
Tyske Focus skriver at Porsche skal stille med hybrid-teknikk i 24-timersløp i den nye året.

Etter at KERS er død i Formel 1, synes åpenbart Porsche det er på tide å forsøke seg med et hybrid-system i sportsvognløp.
I hvert fall skriver det tyske nyhetsmagasinet Focus at til 24-timers løpet på Nürburgring i mai, skal de stille med en 911 GT3 RS med både bensin- og elektro-motor. Hvordan systemet skal virke er ikke klart. Om det blir et sprint-system som KERS var, eller om det kan bli mer langvarig el-innsats, står det imidlertid ikke noe om.
Sannsynligvis ser Porsche på det løpet som en generalprøve foran den store hybrid-satsingen. Den som skal finne sted på 24-timers løpet på Le Mans i juni. Der skal, skriver bladet, hybridsystemet monteres i en LMP1-utgave, altså en av de som kan slåss om totalseieren.
Bladet har spurt den nye Porsche-sjefen, Michael Macht, om det er noe i disse ryktene. Macht har for lengst bekreftet at Porsche skal øke racing-innsatsen, men til akkurat dette spørsmålet sier Macht bare at ”for oss finnes det en rekke interessante alternativer”.
Han bekreftet imidlertid at Walter Röhrl skal ha sitt comeback på Nürburgring, riktignok i en ”normal” Porsche.