-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Første test i C4 WRC
Den doble verdensmesteren, Sebastien Loeb, fikk i går sin første prøvetur i bilen han skal kjøre i 2007 – en Citroën C4 WRC.
-Siden Citroën annonserte sitt 2007-comeback under Rally Catalunya har hele teamet, inkludert Sebastien Loeb, vært spent på å se C4 WRC i aksjon igjen, sa teamsjef Guy Frequelin da bilen hadde i sin første test på asfalt i Syd-Frankrike denne uken. Teamet hadde flott vær mens testfører Philippe Bugalski kjørte over 300 kilometer de to første dagene.
Da Sebastien Loeb og kartleser Daniel Elena slapp til den tredje dagen ble været dårligere, men de fikk i alle fall forsøkt seg litt på tørr asfalt før regnet startet å hølje ned.
-Etter noen få kilometer var jeg komfortabel på tross av vanskelige forhold. Bilen er lettkjørt og et godt utgangspunkt å bygge videre på. Den er bygget på WRC-regelverket, noe som medfører at den har likhetstrekk med bilen vi kjører i dag, kommenterer Sebastien Loeb. –Balansen er svært ulik den jeg er vant til, men bilen ser ut til å fungere perfekt i lave hastigheter. Generelt har vi nå en god base å bygge videre på, og jeg er virkelig fornøyd med mitt første møte med C4 WRC.
I 2006 skal Sebastien Loeb kjøre en Xsara WRC for privatteamet Kronos mens Citroën er tilbake med fullt fabrikkteam i 2007. Det blir spennende å se den nye C4 i aksjon.