-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Østberg forlenger hos Citroën
Da Mads Østberg overtok setet til sparkede Kris Meeke, var det i første omgang for ett rally. Men nå er en mer langsiktig avtale inngått.
Citroën Racing har sendt ut en pressemelding der de bekrefter at Mads blir fast teamkollega med Craig Breen (på bildet sammen med Mads) ut året.
Det betyr at Mads skal være Citroëns fabrikkfører i Finland, Tyskland, Tyrkia, Wales og Australia. Eneste løp han ikke skal kjøre er Rally Spania, der Sebastien Loeb er på plass for årets tredje gjesteinnhopp i teamet. Dette har vært planen i hele år.
Les også: Østberg inn, Meeke ut
I Rally Finland stiller Citroën med en tredje bil som skal kjøres av Khalid Al Qasimi, ellers kjører de kun med to biler for å begrense kostnadene i det som ligger an til å bli en relativt laber sesong. De ligger nederst i konstruktør-VM.
Mads har kjørt tre løp for Citroën hittil i år, Sverige, Portugal og Italia, noe som har endt med to sjetteplasser og en femteplass.
Selv om han så langt i år ikke har vært på pallen, har teamet likevel bestemt at de vil bygge samarbeidet videre og gi nordmannen flere muligheter.
Han kjørte for Citroën også i 2014 og 2015, og sikret seg syv pallplasser i løpet av den perioden.
For Citroën er nok stabilitet og gjennomføring viktigere enn seire etter Kris Meekes mange avkjøringer og brudd.
– Vi er i en restruktureringsfase, og har allerede vendt blikket mot 2019, men før vi kommer dit må vi avslutte sesongen på best mulig vis. Og Mads kan, gjennom sin erfaring fra WRC og med C3 WRC, hjelpe oss videre på veien på en rolig, behersket måte, sier teamsjef Pierre Budar.
– Mads er påliteligheten selv, og det reflekteres i alt han har plukket opp i løpet av de tre rallyene han har kjørt. Han har også kommet seg raskt tilbake som en lagspiller i teamet, sier Budar.
– Jeg er virkelig glad for muligheten til å konkurrere videre for Citroën Racing. Det var storartet å være tilbake i teamet i de tre første rallyene, etter vårt tidligere samarbeid for få år siden, kvitterer Mads Østberg.
– Jeg er beæret for tilliten Citroën og Pierre har til meg. Jeg skal gjøre mitt beste for å betale dem tilbake i løpet av de neste rallyene, spesielt nå som jeg begynner å bli kjent med bilen og Rally Finland står for døren – mitt favorittløp på kalenderen.