-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Østberg håper på snø
Endelig er det klart for rallysesongen 2014. Mads Østberg og kartleser Jonas Andersson er på plass i Monaco og klare for debutløpet med Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team.

Etter tre dager med test og tre dager med gjennomkjøring, er det endelig klart for det første løpet med nytt team.
– Dette blir spennende, sier Mads. – Jeg har ikke så mange kilometer bak rattet i DS3’n, men den kjennes som en utrolig stødig bil med en kraftig motor. Jeg gleder meg til å starte!
Rally Monte Carlo er et asfalt-løp, men raskt skiftende vær gjør dette til en skikkelig utfordrende start på sesongen, hvor riktig dekkvalg er avgjørende.
Teamet kan velge mellom 4 forskjellige dekktyper, vanlig hard/myk eller vinterdekk med eller uten pigg.
– Det er viktig å velge riktig dekk. Du kan få både snø, is og tørr eller våt asfalt og da er det helt avgjørende å ha de rette dekkene på. Jeg har fått testet både pigg på tørr asfalt og “slicks” på snø. Jeg foretrekker helt klart så mye snø som mulig, sier Mads
Dete er bare andre gangen Mads Østberg kjører Rally Monte Carlo. Første gang var i fjor, hvor han kjørte inn til en sjetteplass sammenlagt.
– Rally Monte Carlo er nok det mest utfordrende løpet på kalenderen, samtidig så trives jeg når forholdene blir skikkelig utfordrende. I fjor over Col du Turini var det så mye våt snø at det var egentlig bare et spørsmål om å komme helskinnet igjennom. Overraskelsen var derfor stor da jeg kom i mål og skjønte at jeg hadde slått de raskeste førerne!