-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Østberg klar for WRC i Fiesta
- Jeg er veldig glad for å kunne bekrefte at team, bilvalg og program for 2012 er på plass, sier Mads Østberg i en kommentar i forbindelse med at Adapta Motorsport har besluttet at Mads og kartleser Jonas Andersson fortsetter i Ford Fiesta i 2012.

- Det har vært viktig for meg å kunne fortsette utviklingen fra 2011 med et godt program, en konkurransedyktig bil, og frie muligheter til å konkurrere om best mulige plasseringer. Det har jeg fått med den avtalen som nå er inngått, sier Østberg.
Mads og Jonas kjører minimum 11 løp, fra og med Rally Sweden. New Zealand er foreløpig ikke med, men det jobbes med å utvide programmet til også å inkludere New Zealand.
Morten Østberg, team sjef i Adapta, sier:
- Når det gjelder oversjøiske løp ønsker vi å kjøre alle. Men FIA har definitivt gjort det vanskeligere for alle ved å utvide flere løp både i distanse og dager, noe som selvsagt drar opp kostnadene tilsvarende.
- Derfor har vi foreløpig ikke rom for New Zealand, og derfor bestemte vi oss tidlig for å kutte ut Monte Carlo, som også blir et kostbart og logistikkmessig veldig komplisert løp å gjennomføre.
Teamstrukturen Mads og Jonas skal kjøre under avklares senere.