-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Østberg klar for WRC i Fiesta
- Jeg er veldig glad for å kunne bekrefte at team, bilvalg og program for 2012 er på plass, sier Mads Østberg i en kommentar i forbindelse med at Adapta Motorsport har besluttet at Mads og kartleser Jonas Andersson fortsetter i Ford Fiesta i 2012.
- Det har vært viktig for meg å kunne fortsette utviklingen fra 2011 med et godt program, en konkurransedyktig bil, og frie muligheter til å konkurrere om best mulige plasseringer. Det har jeg fått med den avtalen som nå er inngått, sier Østberg.
Mads og Jonas kjører minimum 11 løp, fra og med Rally Sweden. New Zealand er foreløpig ikke med, men det jobbes med å utvide programmet til også å inkludere New Zealand.
Morten Østberg, team sjef i Adapta, sier:
- Når det gjelder oversjøiske løp ønsker vi å kjøre alle. Men FIA har definitivt gjort det vanskeligere for alle ved å utvide flere løp både i distanse og dager, noe som selvsagt drar opp kostnadene tilsvarende.
- Derfor har vi foreløpig ikke rom for New Zealand, og derfor bestemte vi oss tidlig for å kutte ut Monte Carlo, som også blir et kostbart og logistikkmessig veldig komplisert løp å gjennomføre.
Teamstrukturen Mads og Jonas skal kjøre under avklares senere.