-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Suzuki bekrefter WRC-satsning
Vi fikk klare hint på forhånd, men under en pressekonferanse på Genève-utstillingen bekreftet Suzuki det alle gjettet på: de stiller med eget fabrikkteam i WRC fra høsten 2007.
Suzuki har vært det dominerende teamet i Junior-VM de siste årene, først med spesialutgaver av pizzabud-bilen Ignis og seiden med heftige utgaver av Swift. Nå tar de spranget opp i WRC-klassen hvor de i alle fall vil møte konkurrenter fra Citroën (tilbake i 2006), Ford og Subaru. Flere forventes å stille til start i klassen når nye kostkutt gjør serien rimeligere fra 2007/2008-seongen.
Ungarsk gulasj
Det er den nye familiebilen SX4 som er basis for rallysatsningen – en modell som produseres i ungarske Estergom hvor også Suzukis rallysatsning har sitt hovedkvarter. Her vil også utviklingen skje basert på den suksess merket har oppnådd i Super 1600.
Som reglementet tilsier vil Suzuki benytte en 2,0-liters turbomotor som forventes å yte ca 320 hk med et maks dreimoment på ca 650 Newtonmeter. WRC-bilene er utstyrt med sekvensiell gearkasse og drift på alle fire hjul.
I 2007 kjøres det først et VM i perioden januar-mai - hvor forhåpentligvis Rally Norway er inkludert. Deretter går mesterskapene over til vintersesongen med start i august og sesongslutt i mai påfølgende år.