-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Suzuki bekrefter WRC-satsning
Vi fikk klare hint på forhånd, men under en pressekonferanse på Genève-utstillingen bekreftet Suzuki det alle gjettet på: de stiller med eget fabrikkteam i WRC fra høsten 2007.
Suzuki har vært det dominerende teamet i Junior-VM de siste årene, først med spesialutgaver av pizzabud-bilen Ignis og seiden med heftige utgaver av Swift. Nå tar de spranget opp i WRC-klassen hvor de i alle fall vil møte konkurrenter fra Citroën (tilbake i 2006), Ford og Subaru. Flere forventes å stille til start i klassen når nye kostkutt gjør serien rimeligere fra 2007/2008-seongen.
Ungarsk gulasj
Det er den nye familiebilen SX4 som er basis for rallysatsningen – en modell som produseres i ungarske Estergom hvor også Suzukis rallysatsning har sitt hovedkvarter. Her vil også utviklingen skje basert på den suksess merket har oppnådd i Super 1600.
Som reglementet tilsier vil Suzuki benytte en 2,0-liters turbomotor som forventes å yte ca 320 hk med et maks dreimoment på ca 650 Newtonmeter. WRC-bilene er utstyrt med sekvensiell gearkasse og drift på alle fire hjul.
I 2007 kjøres det først et VM i perioden januar-mai - hvor forhåpentligvis Rally Norway er inkludert. Deretter går mesterskapene over til vintersesongen med start i august og sesongslutt i mai påfølgende år.