-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Suzuki bekrefter WRC-satsning
Vi fikk klare hint på forhånd, men under en pressekonferanse på Genève-utstillingen bekreftet Suzuki det alle gjettet på: de stiller med eget fabrikkteam i WRC fra høsten 2007.
Suzuki har vært det dominerende teamet i Junior-VM de siste årene, først med spesialutgaver av pizzabud-bilen Ignis og seiden med heftige utgaver av Swift. Nå tar de spranget opp i WRC-klassen hvor de i alle fall vil møte konkurrenter fra Citroën (tilbake i 2006), Ford og Subaru. Flere forventes å stille til start i klassen når nye kostkutt gjør serien rimeligere fra 2007/2008-seongen.
Ungarsk gulasj
Det er den nye familiebilen SX4 som er basis for rallysatsningen – en modell som produseres i ungarske Estergom hvor også Suzukis rallysatsning har sitt hovedkvarter. Her vil også utviklingen skje basert på den suksess merket har oppnådd i Super 1600.
Som reglementet tilsier vil Suzuki benytte en 2,0-liters turbomotor som forventes å yte ca 320 hk med et maks dreimoment på ca 650 Newtonmeter. WRC-bilene er utstyrt med sekvensiell gearkasse og drift på alle fire hjul.
I 2007 kjøres det først et VM i perioden januar-mai - hvor forhåpentligvis Rally Norway er inkludert. Deretter går mesterskapene over til vintersesongen med start i august og sesongslutt i mai påfølgende år.