-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Suzuki bekrefter WRC-satsning
Vi fikk klare hint på forhånd, men under en pressekonferanse på Genève-utstillingen bekreftet Suzuki det alle gjettet på: de stiller med eget fabrikkteam i WRC fra høsten 2007.
Suzuki har vært det dominerende teamet i Junior-VM de siste årene, først med spesialutgaver av pizzabud-bilen Ignis og seiden med heftige utgaver av Swift. Nå tar de spranget opp i WRC-klassen hvor de i alle fall vil møte konkurrenter fra Citroën (tilbake i 2006), Ford og Subaru. Flere forventes å stille til start i klassen når nye kostkutt gjør serien rimeligere fra 2007/2008-seongen.
Ungarsk gulasj
Det er den nye familiebilen SX4 som er basis for rallysatsningen – en modell som produseres i ungarske Estergom hvor også Suzukis rallysatsning har sitt hovedkvarter. Her vil også utviklingen skje basert på den suksess merket har oppnådd i Super 1600.
Som reglementet tilsier vil Suzuki benytte en 2,0-liters turbomotor som forventes å yte ca 320 hk med et maks dreimoment på ca 650 Newtonmeter. WRC-bilene er utstyrt med sekvensiell gearkasse og drift på alle fire hjul.
I 2007 kjøres det først et VM i perioden januar-mai - hvor forhåpentligvis Rally Norway er inkludert. Deretter går mesterskapene over til vintersesongen med start i august og sesongslutt i mai påfølgende år.