-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Monte for gamle biler
Dramatikk i Rallye Monte-Carlo Historique for de norske deltagerne. Da rallybilene skulle lastes av bilbilen kom væpnet politi og gjorde storkontroll.
Frankrike er tydelig på alerten, og det merket de norske deltagerne i årets Rally Monte-Carlo for gamle biler.
Traileren med de fleste norske bilene kom den lange veien fra Skotterud til flyplassen utenfor Paris. Der skulle rallybilene lastes av bilbilen og kjøres videre av de norske lagene som kom med fly.
Men politiet syntes dette så underlig ut. På en stor parkeringsplass for lastebiler kom flere politibiler, og væpnet politi ville se nærmere på hva dette var for et følge.
De sjekket hver eneste gammelbil – og alt var i orden. Men det viste igjen at Frankrike har høyeste beredskap og det er mange kontroller.
De fleste norske lagene har valgt å starte løpet i Reims. Teknisk kontroll er gjennomført, og bilene står nå opplagret klare til start.
Det er neppe tilfeldig at de fleste norske kjører Porsche 911. Men med i rallyet er det alt fra virkelig gamle klassiske biler til rene sportsbiler - alle produsert før 1980. Mange av bilene er helt utrolig godt restaurert og ser nesten ut som nye.