-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Monte for gamle biler
Dramatikk i Rallye Monte-Carlo Historique for de norske deltagerne. Da rallybilene skulle lastes av bilbilen kom væpnet politi og gjorde storkontroll.
Frankrike er tydelig på alerten, og det merket de norske deltagerne i årets Rally Monte-Carlo for gamle biler.
Traileren med de fleste norske bilene kom den lange veien fra Skotterud til flyplassen utenfor Paris. Der skulle rallybilene lastes av bilbilen og kjøres videre av de norske lagene som kom med fly.
Men politiet syntes dette så underlig ut. På en stor parkeringsplass for lastebiler kom flere politibiler, og væpnet politi ville se nærmere på hva dette var for et følge.
De sjekket hver eneste gammelbil – og alt var i orden. Men det viste igjen at Frankrike har høyeste beredskap og det er mange kontroller.
De fleste norske lagene har valgt å starte løpet i Reims. Teknisk kontroll er gjennomført, og bilene står nå opplagret klare til start.
Det er neppe tilfeldig at de fleste norske kjører Porsche 911. Men med i rallyet er det alt fra virkelig gamle klassiske biler til rene sportsbiler - alle produsert før 1980. Mange av bilene er helt utrolig godt restaurert og ser nesten ut som nye.