-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Monte for gamle biler
Dramatikk i Rallye Monte-Carlo Historique for de norske deltagerne. Da rallybilene skulle lastes av bilbilen kom væpnet politi og gjorde storkontroll.
Frankrike er tydelig på alerten, og det merket de norske deltagerne i årets Rally Monte-Carlo for gamle biler.
Traileren med de fleste norske bilene kom den lange veien fra Skotterud til flyplassen utenfor Paris. Der skulle rallybilene lastes av bilbilen og kjøres videre av de norske lagene som kom med fly.
Men politiet syntes dette så underlig ut. På en stor parkeringsplass for lastebiler kom flere politibiler, og væpnet politi ville se nærmere på hva dette var for et følge.
De sjekket hver eneste gammelbil – og alt var i orden. Men det viste igjen at Frankrike har høyeste beredskap og det er mange kontroller.
De fleste norske lagene har valgt å starte løpet i Reims. Teknisk kontroll er gjennomført, og bilene står nå opplagret klare til start.
Det er neppe tilfeldig at de fleste norske kjører Porsche 911. Men med i rallyet er det alt fra virkelig gamle klassiske biler til rene sportsbiler - alle produsert før 1980. Mange av bilene er helt utrolig godt restaurert og ser nesten ut som nye.