-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Monte for gamle biler
Dramatikk i Rallye Monte-Carlo Historique for de norske deltagerne. Da rallybilene skulle lastes av bilbilen kom væpnet politi og gjorde storkontroll.
Frankrike er tydelig på alerten, og det merket de norske deltagerne i årets Rally Monte-Carlo for gamle biler.
Traileren med de fleste norske bilene kom den lange veien fra Skotterud til flyplassen utenfor Paris. Der skulle rallybilene lastes av bilbilen og kjøres videre av de norske lagene som kom med fly.
Men politiet syntes dette så underlig ut. På en stor parkeringsplass for lastebiler kom flere politibiler, og væpnet politi ville se nærmere på hva dette var for et følge.
De sjekket hver eneste gammelbil – og alt var i orden. Men det viste igjen at Frankrike har høyeste beredskap og det er mange kontroller.
De fleste norske lagene har valgt å starte løpet i Reims. Teknisk kontroll er gjennomført, og bilene står nå opplagret klare til start.
Det er neppe tilfeldig at de fleste norske kjører Porsche 911. Men med i rallyet er det alt fra virkelig gamle klassiske biler til rene sportsbiler - alle produsert før 1980. Mange av bilene er helt utrolig godt restaurert og ser nesten ut som nye.