-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ising i forgasseren
Per Simble ble tvunget til å bryte Rally Monte Carlo Historique. Med regn og sludd i 1600 meters høyde, ble det ising i forgasseren.
Det ble full stopp for debutantene Per Simble og Tom Fjeldstad i Rally Monte Carlo Historirique. De kjørte en av løpets eldste biler – en totakts Saab fra 1963. Etter en trøblete start i Oslo der bilen ikke ville start, begynte alt ifølge Simble å fungere skikkelig bra.
– Men på det femte spesialprøven kom det snø og sludd. Vi hadde et av de aller høyeste startnummer og fikk mer sludd enn mange av de som startet tidlig. Vi var i 1600 meter høyde over havet og fikk ising i forgassere. Det førte til full stopp, og vi hadde ikke noe annet valg enn å bryte løpet.
– Nå fortsetter vi som heiagjeng for de norske deltagerne, sier Simble som kjørte sitt aller første RMCH.