-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ising i forgasseren
Per Simble ble tvunget til å bryte Rally Monte Carlo Historique. Med regn og sludd i 1600 meters høyde, ble det ising i forgasseren.

Det ble full stopp for debutantene Per Simble og Tom Fjeldstad i Rally Monte Carlo Historirique. De kjørte en av løpets eldste biler – en totakts Saab fra 1963. Etter en trøblete start i Oslo der bilen ikke ville start, begynte alt ifølge Simble å fungere skikkelig bra.
– Men på det femte spesialprøven kom det snø og sludd. Vi hadde et av de aller høyeste startnummer og fikk mer sludd enn mange av de som startet tidlig. Vi var i 1600 meter høyde over havet og fikk ising i forgassere. Det førte til full stopp, og vi hadde ikke noe annet valg enn å bryte løpet.
– Nå fortsetter vi som heiagjeng for de norske deltagerne, sier Simble som kjørte sitt aller første RMCH.