-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ising i forgasseren
Per Simble ble tvunget til å bryte Rally Monte Carlo Historique. Med regn og sludd i 1600 meters høyde, ble det ising i forgasseren.
Det ble full stopp for debutantene Per Simble og Tom Fjeldstad i Rally Monte Carlo Historirique. De kjørte en av løpets eldste biler – en totakts Saab fra 1963. Etter en trøblete start i Oslo der bilen ikke ville start, begynte alt ifølge Simble å fungere skikkelig bra.
– Men på det femte spesialprøven kom det snø og sludd. Vi hadde et av de aller høyeste startnummer og fikk mer sludd enn mange av de som startet tidlig. Vi var i 1600 meter høyde over havet og fikk ising i forgassere. Det førte til full stopp, og vi hadde ikke noe annet valg enn å bryte løpet.
– Nå fortsetter vi som heiagjeng for de norske deltagerne, sier Simble som kjørte sitt aller første RMCH.