-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Monte Carlo: Oslo tilbake
Monte Carlo: Oslo blir neste år igjen startsted for Rallye Monte-Carlo Historique. KNA-direktør Børre Skiaker kan bekrefte at Oslo blir et av startstedene ved verdens største gamlebil-rally.
I år ble København nordisk startsted for Rally Monte Carlo Historique, og bare 13 biler valgte byen som startsted. I 2016 blir starten igjen lagt til Oslo, og direktør Børre Skiaker (bildet) i KNA er alt i gang med å planlegging starten i januar.
Han ønsker at starten skal bli mer spektakulær og skal i Monte Carlo drøfte flere alternativer med arrangørene. En av ulempene med Oslo som startsted er at bilene må kjøre lengre for å nå Monte Carlo. Det betyr at mange velger andre startbyer med korte distanser.
Et alternativ man ser på er å bruke ferge fra Oslo til Kiel for bilene med start i Oslo. Dermed vil distansen på vei blir som start fra andre byer i Europa.
Mange drømmer om start foran Grand Hotel på Karl Johan – med en liten runde i byen før man setter turen sørover.
Hvert tredje år
Det er kommet opp forslag om at startstedet for Rallye Monte-Carlo Historique fordeles mellom Oslo, Stockholm og København slik at byene får start hvert tredje år.