-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nedtur i Monte Carlo
Monte Carlo: Det bli ingen avsluttende suksess for de norske lagene i Rallye Monte Carlo Historique. På de siste spesialprøvene ble det store endringer.

Alt endret seg på de siste spesialprøvene i årets Rally Monte Carlo for eldre biler.
Kjetil Engan / Bjørn Lie som lenge lå helt i tet, fikk problemer og sluttet på en 222. plass. Nedtur ble det også for Volvo-laget Lars Lie / Henning Jørstad som fikk 500 prikker på en transportetappe, og dermed rykket de ned fra en plass som beste norske lag på en 11. plass til nummer 25.
Best av de norske lagene ble igjen Petter Granerud / Marianne Lie i en Porsche 911. Granrud har tidligere en annenplass fra Rally Monte Carlo Historique. Det var første gang han kjørte med Marianne Lie som annenfører.
I klassen for de eldste bilene ble Knut Larsen / Terje Thorkildsen nummer fem. Det norske mor- og datterlaget Torhild og Tine Hallre endte på en 62. plass i sin Volkswagen 1303S
Løpet ble vunnet av italieneren Giamana Aghan i en Lancia fra 1973. Det var en av de eldste bilene i løpet.