-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nedtur i Monte Carlo
Monte Carlo: Det bli ingen avsluttende suksess for de norske lagene i Rallye Monte Carlo Historique. På de siste spesialprøvene ble det store endringer.

Alt endret seg på de siste spesialprøvene i årets Rally Monte Carlo for eldre biler.
Kjetil Engan / Bjørn Lie som lenge lå helt i tet, fikk problemer og sluttet på en 222. plass. Nedtur ble det også for Volvo-laget Lars Lie / Henning Jørstad som fikk 500 prikker på en transportetappe, og dermed rykket de ned fra en plass som beste norske lag på en 11. plass til nummer 25.
Best av de norske lagene ble igjen Petter Granerud / Marianne Lie i en Porsche 911. Granrud har tidligere en annenplass fra Rally Monte Carlo Historique. Det var første gang han kjørte med Marianne Lie som annenfører.
I klassen for de eldste bilene ble Knut Larsen / Terje Thorkildsen nummer fem. Det norske mor- og datterlaget Torhild og Tine Hallre endte på en 62. plass i sin Volkswagen 1303S
Løpet ble vunnet av italieneren Giamana Aghan i en Lancia fra 1973. Det var en av de eldste bilene i løpet.