-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nedtur i Monte Carlo
Monte Carlo: Det bli ingen avsluttende suksess for de norske lagene i Rallye Monte Carlo Historique. På de siste spesialprøvene ble det store endringer.

Alt endret seg på de siste spesialprøvene i årets Rally Monte Carlo for eldre biler.
Kjetil Engan / Bjørn Lie som lenge lå helt i tet, fikk problemer og sluttet på en 222. plass. Nedtur ble det også for Volvo-laget Lars Lie / Henning Jørstad som fikk 500 prikker på en transportetappe, og dermed rykket de ned fra en plass som beste norske lag på en 11. plass til nummer 25.
Best av de norske lagene ble igjen Petter Granerud / Marianne Lie i en Porsche 911. Granrud har tidligere en annenplass fra Rally Monte Carlo Historique. Det var første gang han kjørte med Marianne Lie som annenfører.
I klassen for de eldste bilene ble Knut Larsen / Terje Thorkildsen nummer fem. Det norske mor- og datterlaget Torhild og Tine Hallre endte på en 62. plass i sin Volkswagen 1303S
Løpet ble vunnet av italieneren Giamana Aghan i en Lancia fra 1973. Det var en av de eldste bilene i løpet.