-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
VW klar for ny sesong
En uke før 2014-sesongen starter med Rally Monte Carlo, viser Volkswagen frem bilen de skal forsvare sine titler med.
Volkswagen gjorde det de fleste ville anse som umulig da de vant VM for både førere og konstruktører i sin debutsesong. Nå er de klar til å forsvare seg når sirkuset dras i gang med Rally Monte Carlo 14. til 19. januar.
Selv om produsentene som deltar i Rally-VM ble enige om ikke å homologere nye biler for 2014-sesongen, er det likevel skjedd en utvikling innenfor de eksisterende rammene.
- Hvis du ikke går fremover i motorsport, går du du bakover, sier sjefen for Volkswagen Motorsport, Jost Capito. - Selv om vi vant noen laurbær i 2013, har vi ikke tenkt å hvile på dem.
- Vi har prøvd å utnytte de mulighetene vi har, og mange detaljer på 2014-utgaven av Polo R WRC er videreutviklet siden debuten for 12 måneder siden. Nå venter hele teamet spent på å finne ut hvor vi står i forhold til våre konkurrenter, Ford og Citroën, samt nykommer Hyundai.
Bilen har fått ny dekor, men de største endringene er foretatt under panseret, primært for å sørge for økt stabilitet.
I tillegg til at fjorårsbilen var rask, var den også meget pålitelig. I løpet av 13 VM-runder hadde ikke teamet et eneste motorhavari. Den statistikken håper de å opprettholde i årets sesong.
Førere er i år som i fjor regjerende verdensmester Sebastien Ogier fra Frankrike, finske Jari-Matti Latvala og norske Andreas Mikkelsen som i år får kjøre hele serien etter fjorårets ti løp.
Du kan følge samtlige runder av Rally-VM her på BilNorge.