-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny utfordring for Mikkelsen
VM-runden i Spania blir en ny tøff utfordring for Andreas Mikkelsen, i og med at rallyløpet består av både asfalt- og grusveier.

Nordmannen, som kjører en VW Polo R WRC for Volkswagen Motorsport, håper å ta noen steg nærmere seierspallen under helgens VM-runde.
– Jeg har deltatt i Spania to ganger tidligere, og liker løpet godt. Jeg er ikke helt fornøyd med hva jeg har prestert i de siste konkurransene, men har et godt håp om at det skal gå bedre i helgen, sier Andreas Mikkelsen.
Han beskriver VM-runden i Spania som et interessant løp fordi veiene består av både asfalt og grus.
– Mesteparten etappene består riktignok av asfalt. Derfor er det til stor hjelp at jeg fikk noen mil på asfalt i Frankrike, selv om jeg hadde problemer med å finne frem til det riktige oppsettet på bilen.
– Å bytte fra asfalt til grus midt under et løp er aldri lett. Her ligger også noe av nøkkelen for å lykkes. Det blir veldig viktig å venne seg til dette og takle overgangen raskt, sier Andreas.
I forrige VM-runde var han med på å feire at teamkamerat Sebastien Ogier ble verdensmester. I helgen kan det bli enda mer feiring for Volkswagen Motorsport. Den tyske bilgiganten vil etter alt å dømme sikre seg fabrikkmesterskapet.
– Hvis alt går som normalt, vil vi klare det. Alt vi trenger for å sikre oss fabrikkmesterskapet er en sjuendeplass, og det skal vi klare i Spania. Det vil være toppen av kransekaka om vi lykkes med det i vår debutsesong, sier en fornøyd teamsjef, Jost Capito.
– Vi hadde ikke drømt om dette i begynnelsen av sesongen. Hele teamet vil gi alt for at ikke noe unormalt vil skje i helgen. Det er ingen svake punkt i teamet, og jeg er virkelig stolt av gjengen vi har, konkluderer Capito.