-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Ny utfordring for Mikkelsen
VM-runden i Spania blir en ny tøff utfordring for Andreas Mikkelsen, i og med at rallyløpet består av både asfalt- og grusveier.
Nordmannen, som kjører en VW Polo R WRC for Volkswagen Motorsport, håper å ta noen steg nærmere seierspallen under helgens VM-runde.
– Jeg har deltatt i Spania to ganger tidligere, og liker løpet godt. Jeg er ikke helt fornøyd med hva jeg har prestert i de siste konkurransene, men har et godt håp om at det skal gå bedre i helgen, sier Andreas Mikkelsen.
Han beskriver VM-runden i Spania som et interessant løp fordi veiene består av både asfalt og grus.
– Mesteparten etappene består riktignok av asfalt. Derfor er det til stor hjelp at jeg fikk noen mil på asfalt i Frankrike, selv om jeg hadde problemer med å finne frem til det riktige oppsettet på bilen.
– Å bytte fra asfalt til grus midt under et løp er aldri lett. Her ligger også noe av nøkkelen for å lykkes. Det blir veldig viktig å venne seg til dette og takle overgangen raskt, sier Andreas.
I forrige VM-runde var han med på å feire at teamkamerat Sebastien Ogier ble verdensmester. I helgen kan det bli enda mer feiring for Volkswagen Motorsport. Den tyske bilgiganten vil etter alt å dømme sikre seg fabrikkmesterskapet.
– Hvis alt går som normalt, vil vi klare det. Alt vi trenger for å sikre oss fabrikkmesterskapet er en sjuendeplass, og det skal vi klare i Spania. Det vil være toppen av kransekaka om vi lykkes med det i vår debutsesong, sier en fornøyd teamsjef, Jost Capito.
– Vi hadde ikke drømt om dette i begynnelsen av sesongen. Hele teamet vil gi alt for at ikke noe unormalt vil skje i helgen. Det er ingen svake punkt i teamet, og jeg er virkelig stolt av gjengen vi har, konkluderer Capito.