-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nytt kartleserbytte for Østberg
For andre gang på halvannet år skiller Mads Østberg lag med sin kartleser.
Etter 2014-sesongen valgte Mads’ tidligere kartleser, Jonas Andersson, å gå til Even Management for å lese noter for Pontus Tidemand.
Den gang var Østberg raskt ute og sikret seg Andreas Mikkelsens gamle kartleser, Ola Fløene, mens Fløene fortsatt hadde et år igjen av sin avtale med Mikkelsen.
Dermed måtte Anders Jæger trå til som kartleser et år tidligere enn planlagt – noe som har vist seg å fungere optimalt.
Samarbeidet har tydeligvis ikke fungert optimalt, for nå legger Østberg igjen ut på nye jaktmarker.
– Dette er en teamavgjørelse. Det har vært noen utfordringer i forholdet mellom Mads og Ola den siste tiden. På dette nivået må alt fungere optimalt mellom fører og kartleser, vi må ta hensyn for hva som er best for laget, og da ble dette løsningen, sier teamsjef Morten Østberg.
– Mens vi jobber ut en permanent løsning vil Mads benytte Torstein Eriksen i Rally Finland, og Patrik Barth i Rally Tyskland, begge kartlesere som er tilknyttet Adapta-systemet. Vi kjenner begge godt, og er trygge på at de vil løse sine oppgaver på en god måte.
– Ola vil fortsette i Adapta Motorsport. Vi arbeider med forskjellige planer separat fra Mads’ program, hvor Olas erfaring og kompetanse vil bli benyttet, avslutter Morten Østberg.