-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nytt kartleserbytte for Østberg
For andre gang på halvannet år skiller Mads Østberg lag med sin kartleser.

Etter 2014-sesongen valgte Mads’ tidligere kartleser, Jonas Andersson, å gå til Even Management for å lese noter for Pontus Tidemand.
Den gang var Østberg raskt ute og sikret seg Andreas Mikkelsens gamle kartleser, Ola Fløene, mens Fløene fortsatt hadde et år igjen av sin avtale med Mikkelsen.
Dermed måtte Anders Jæger trå til som kartleser et år tidligere enn planlagt – noe som har vist seg å fungere optimalt.
Samarbeidet har tydeligvis ikke fungert optimalt, for nå legger Østberg igjen ut på nye jaktmarker.
– Dette er en teamavgjørelse. Det har vært noen utfordringer i forholdet mellom Mads og Ola den siste tiden. På dette nivået må alt fungere optimalt mellom fører og kartleser, vi må ta hensyn for hva som er best for laget, og da ble dette løsningen, sier teamsjef Morten Østberg.
– Mens vi jobber ut en permanent løsning vil Mads benytte Torstein Eriksen i Rally Finland, og Patrik Barth i Rally Tyskland, begge kartlesere som er tilknyttet Adapta-systemet. Vi kjenner begge godt, og er trygge på at de vil løse sine oppgaver på en god måte.
– Ola vil fortsette i Adapta Motorsport. Vi arbeider med forskjellige planer separat fra Mads’ program, hvor Olas erfaring og kompetanse vil bli benyttet, avslutter Morten Østberg.