-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Engelsk PT-dragster
Det er ikke bare i Detroit de morer seg. Engelsk Chrysler har holdt seg hjemme, og jobbet med sitt prosjekt, en ganske spennende PT Cruiser som de har døpt PT Bruiser. The baddest, meanest PT ever.

Selve bilen er bygget opp av Geof Hauser som har bygget og kjørt muskelbiler fra Chrysler på stripa siden tidlig i 80-årene. Han har gått den vanlige veien, med et sikkerhetsbur som første element, så er alt bygget opp rundt det. I dette tilfellet var det selvfølgelig viktig at sluttresultatet skulle være såpass mye PT Cruiser at tilskuerne ikke var i tvil om hvor denne bomben kom fra.
Den skal kjøres av Paul Marston som til nå har jobbet med sin Dodge Dart i noen år. Der er det imidlertid ikke nødvendig med bedre enn 9,92 sekunder på kvartmilen for å bli mester. I klasser der PT Bruiser skal delta snakker man om lave syvtall. Nå skal bil og fører inn i et omfattende finpussingsprogram før debuten på Santa Pod i April. Jeg tror vi har en publikumsfavoritt her.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no