-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
F1: Schumacher best i jordskjelv
Under fredagens første trening foran Japan Grand Prix var Michael Schumacher i Ferrari raskest. Og selv et jordskjelv på 7,1 på Richters skala var ikke nok til å stoppe Ferrari-føreren.
Som vi nevnte i vår forhåndsreportasje er Suzuka er typisk fører-bane som gir store fordeler for de som har kjørt på den tidligere. Det er derfor svært overrasende at vi finner unge Jenson Button, Williams-føreren som aldri tidligere har satt sine hjul på Suzuka, helt oppe på 5. raskeste tid. Han er bare ett fattig tidel bak Coulthard. Det som kanskje er vel så interessant er at Button er hele 1,1 sekund foran sin teamkollega Ralf Schumacher som har lang erfaring fra Suzuka.
På plassen bak Button følger Jarno Trulli foran sin teamkollega i Jordan, Heinz-Harald Frentzen. Deretter finner vi Pedro de la Rosa, Jacques Villeneuve og Riccardo Zonta.
Under siste del av dagens trening inntraff et ganske kraftig jordskjelv i området ved banen. Men Schumi, som var på banen mens skjelvet raste, fortsatte sitt gjørende upåvirket av ristingen. Det samme må sies om de titusener av tilskuere som uanfektet ble sittende på sine plasser mens skjelvet varte. Det er en svært vanlig foreteelse med jordskjelv av denne størrelse i Japan, så få av de innfødte lar seg rive med av ubetydeligheter som dette. Trolig var reaksjonen annerledes blant de tusenvis av europeere som følger med F1-sirkuset jorda rundt.
Tider fra fredagens frie trening:
1. MICHAEL SCHUMACHER, Ferrari: 1'37"728 (216.012 km/t)
2. MIKA HAKKINEN, McLaren Mercedes: 1'38"339 (+ 0"611)
3. RUBENS BARRICHELLO, Ferrari: 1'38"537 (+ 0"809)
4. DAVID COULTHARD, McLaren Mercedes: 1'39"010 (+ 1"282)
5. JENSON BUTTON, Williams BMW: 1'39"111 (+ 1"383)
6. JARNO TRULLI, Jordan Mugen-Honda: 1'39"261 (+ 1"533)
7. HEINZ-HARALD FRENTZEN, Jordan Mugen-Honda: 1'39"529 (+ 1"801)
8. PEDRO DE LA ROSA, Arrows Supertec: 1'39"547 (+ 1"819)
9. JACQUES VILLENEUVE, BAR Honda: 1'39"669 (+ 1"941)
10. RICARDO ZONTA, BAR Honda: 1'39"887 (+ 2"159)
11. EDDIE IRVINE, Jaguar Ford: 1'40"014 (+ 2"286)
12. RALF SCHUMACHER, Williams BMW: 1'40"166 (+ 2"438)
13. PEDRO DINIZ, Sauber Petronas: 1'40"328 (+ 2"600)
14. NICK HEIDFELD, Prost Peugeot: 1'40"403 (+ 2"675)
15. MIKA SALO, Sauber Petronas: 1'40"431 (+ 2"703)
16. GIANCARLO FISICHELLA, Benetton Supertec: 1'40"520 (+ 2"792)
17. JOS VERSTAPPEN, Arrows Supertec: 1'40"523 (+ 2"795)
18. JOHNNY HERBERT, Jaguar Ford: 1'40"824 (+ 3"096)
19. ALEXANDER WURZ, Benetton Supertec: 1'40"985 (+ 3"257)
20. JEAN ALESI, Prost Peugeot: 1'41"014 (+ 3"286)
21. MARC GENE, Minardi Fondmetal: 1'41"670 (+ 3"942)
22. GASTON MAZZACANE, Minardi Fondmetal: 1'45"238 (+ 7"510)
Les også Forhåndsreportasje fra Suzuka
Av Terje Ringen – Bilnorge.no