-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Grøndal trekker seg fra Rally Sweden
Han hadde gledet seg til å kjøre ny bil i den svenske VM-runden. Men i dag valgte Anders Grøndal likevel å trekke seg fra rallyet. Les hvorfor.

Anders Grøndal og kartleser Miriam Walfridsson var suverene i sin Ford Fiesta R5 under NM-åpningen, Sigdalsrally, for halvannen uke siden.
Forventningene var derfor skyhøye foran den svenske VM-runden som Anders har kjørt flere ganger tidligere, men aldri i en så konkurransedyktig bil som den han nå disponerer.
Men i dag kom den triste meldingen om at Grøndal trekker seg fra Rally Sweden. Årsaken er at teamet ikke får et startnummer som gjør det nærmest umulig å hevde seg i konkurransen.
Teamet ventet lenge på et siste klarsignal fra en sponsor. Tidsfristen for påmelding nærmet seg utløp, og Anders meldte teamet på løpet, men ikke som P2 bil (Prioritert fører – WRC 2) siden dette koster en betydelig sum penger.
Da teamet stod på listen under anmeldte biler, trodde Anders det var greit å oppgradere når teamet fikk positivt svar. Svaret fra sponsoren kom, og teamet betalte inn summen.
Men dessverre sier FIA nei siden anmeldingsfristen var løpt ut. I etterkant er det lagt ned mye innsats fra flere viktige personer som jobbet for å hjelpe Anders og Miriam til start. I dag kom svaret fra FIA som er negativt.
Etter å ha investert i ny bil som ble en suksess alt i første løpet Sigdalsrally var forventingene store for Rally Sweden hvor Anders og Miriam burde kjempet helt i toppen i WRC 2.
Å starte langt bak i feltet er ingen god løsning da blant annet P3 biler (tohjulstrekk) også kommer foran på startlisten. En annen sak er at det i VM-runder kun er P-førere som følges og får medieomtale.
Rally Sweden kjøres andre helgen i februar med flere etapper på norsk side den første dagen, fredag 12. februar.