-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Jordan går mot haisommer
Jordan har i dag lansert sin 2001-utfordrer. Samtidig dobler Honda sitt engasjement i Formel 1 med å levere fabrikkmotorer til to team.

Ved tirsdagens lansering av Jordans nye EJ11 sto Eddie Jordan på scenen sammen med Hondas F1 prosjektleder, Takefumi Hosaka. På plass var også de to førerne, Heinz-Harald Frentzen og Jarno Trulli, sammen med den offisielle testføreren Ricardo Zonta (som i fjor kjørte for det andre Honda-teamet, BAR).
Jordan chassiset og Honda motoren blir en ypperlig kombinasjon, sa Hosaka på lanseringen. Vårt mål for 2001 er å ha et Honda-team blant de tre beste i konstruktør-VM samt å ha en Honda-fører på toppen av seierspallen i et eller flere løp. Og siden to team benytter Honda motorer i årets sesong har det japanske bilkonsernet dobbelt så store muligheter for å oppnå dette som det andre team har.
Eddie Jordan kvitterte med å si at avtalen med Honda var realiseringen av en drøm han lenge hadde båret på. Honda har en fantastisk historie i Formel 1, og vi får nå muligheten til å være med å pynte på seiersrekken deres.
En av de tingene det alltid knytter seg spenning til foran Jordans lanseringer er hvilken figur de har valgt til bilens neseparti. Tidligere har den vært dekorert med både slanger og insekter, og årets er, perfekt tilpasset nesens form, en sint hai.
Spennende blir det å følge Jordan i årets sesong som starter i Melbourne 4. mars. I 99-sesongen oppnådde teamet en 3.plass i konstruktør-VM, mens fjoråret endte med en skuffende 6.plass etter en rekke tekniske problemer. Med nye motorer kan de kanskje utfordre de to topp-teamene, Ferrari og McLaren.
Bilde: Jordan EJ11 i aksjon med Jarno Trulli
Bilde: Honda V10 motor
Bilde: Årets nese
Bilde: Teamsjef Eddie Jordan
Bilde: Årets førere - Jarno Trulli (tv.), Ricardo Zonta, Heinz-Harald Frentzen
Bilde: Jordan EJ11 med førere
Av Terje Ringen – bilnorge.no