-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Oppvisning med klassiske biler
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Terje Ringen
Foto: Audi
Foto: Audi
Le Mans i bilder
Årets 24-timersløp på Le Mans ble en thriller der alle de store teamene ledet løpet. Men til slutt var det igjen Audi som kunne entre øverste trinn på seierspallen.
Toyota kan trøste seg med at de hadde den raskeste bilen. De var best under kvalifisering og satte beste rundetid i selve løpet. Men på Le Mans er ikke det tilstrekkelig – her er det enda viktigere at bilene holder i 24 timer.
Audi, som har dominert dette klassiske utholdenhetsløpet, fikk i år tøffere konkurranse enn på lenge, både fra Toyota og fra nykommer Porsche.
Men det rutinerte teamet fra Ingolstadt klarte nok en gang å tapetsere seierspallen, riktignok ikke alle tre trinnene, men de to øverste. Tredjeplassen gikk som kjent til Toyota mens Porsche ble stående utenfor.
Dersom Toyota og Porsche hadde gjort som Audi og startet med tre biler i stedet for to, er det stor sannsynlighet for at resultatet hadde blitt et annet. Og når disse teamene setter seg ned og oppsummerer helgen, er det ikke usannsynlig at de kommer frem til samme konklusjon.
Å oppleve Le Mans live står høyt på ønskelista for mange sportsbilentusiaster. I år var det solgt hele 262.000 billetter – det høyeste antall siden 1998. Det er ikke mange sportsgrener som kan skryte av et så stort publikum på ett enkelt arrangement.
En stor delegasjon briter tar hvert år turen over kanalen for å oppleve sirkuset, og et annet flagg som er godt synlig i campingleiren er det danske. To timer før målgang så det ut til at danske Tom Kristensen kunne ta sin tiende seier på Le Mans, men tekniske problemer sendte ham ned til andreplass.
Her får du et stort bildegalleri fra helgens 24-timersløp på Le Mans.