-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Monte Carlo: Mäkinen øker ledelsen
Dagens Monte Carlo Rally startet med dramatikk. Richard Burns, som lå på andreplass etter gårsdagen, kun 12,3 sekunder bak Tommi Mäkinen, fikk ikke startet sin Subaru fra Parc Ferme. Det samme gjaldt franskmannen Gilles Panizzi i Peugeot som lå på en tredjeplass 18,3 sekunder bak.

Fredagens første fartsetappe, SS-6, ble kansellert grunnet vanskelige kjøreforbehold med temperaturer ned mot –7 grader. I tillegg oppførte publikum seg så udisiplinert at FIAs sikkerhets komite valgte å annullere etappen. Neste fartsetappe, SS-7, ble vunnet av Juha Kankkunen (Subaru) mens Mäkinen kun oppnådde en femteplass.
Den finske Mitsubishi føreren kom imidlertid tilbake og vant SS-8 foran Carlos Sainz (Ford). Sammenlagt, før dagens to siste etapper, leder nå Mäkinen med 1.58,5 på Carlos Sainz. På tredjeplass følger finske Toni Gardemeister (Seat - 2.26 bak), på fjerde finske Juha Kankkunen (Subaru – 3.00 bak) og på femteplass briten Colin McRae (Ford – 3.07 bak).
Fra et nordisk synspunkt er det mye å glede seg over med tre finner blant de fire fremste. I tillegg gjør dansken Henrik Lundgaard det bra i privatklassen og ligger på en foreløpig tiendeplass.
Av Terje Ringen