-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Petter Solberg tilbake etter Subaru-debut
Det ble tidenes korteste VM-løp for Petter Solberg da han gjorde sin Subaru-debut i Rally Korsika på fredag. Allerede etter to kilometer på den første fartsetappen fikk han problemer med girkassen i sin bil, og like etter brøt han.
-Det ble en brå slutt, og det var utrolig synd. Vi hadde ikke kjørt mer enn to kilometer da vi kom inn mot en sving og skulle gire ned fra fjerde gir. Men det gikk ikke. Jeg fikk girkassa i fri, men ikke i noe annet gir enn fjerde. Vi stoppet, jekket opp bilen og forsøkte å reparere det. Vi fikk da inn førstegir, og kom oss til mål. Men vi brukte for mye tid og overskred maksimaltiden på den første etappen, sier Petter Solberg. Det var en elektronisk feil som gjorde at det ikke lot seg gjøre å gire. En ventil i girkassa hadde hengt seg opp.
Dermed var det altså over nesten før det hadde startet for Petter og hans britiske kartleser Phil Mills. Selv om de var ute av løpet startet de på den andre fartsetappen, men da låste girkassa seg i fri, og de måtte bryte for godt. De ble hentet av Subaru-teamets helikopter, og fløyet tilbake til basen. På lørdag reiste Petter hjem til Spydeberg, og fulgte innspurten i løpet på Internett på søndag.
-Det er klart dette var den verst tenkelige starten jeg kunne få hos Subaru, men slikt skjer i dette gamet. Jeg gir ikke opp. Vi kjørte en god shake down test på Korsika, og vi var optimister foran løpet. Mottagelsen hos teamet har også vært helt fantastisk, sier Petter som nå blant annet må forholde seg til flere japanere selv om Subaru-teamets er stasjonert i England.
Nå skal Petter være hjemme en uke før ha reiser til teamets base i England igjen neste uke, og deretter går turen til San Remo i Italia der neste VM-runde starter 20.oktober.
Det ble for øvrig stor Peugeot-triumf i Rally Korsika. Teamet fikk dobbelt-seier med Gilles Panizzi og Francois Delecour, mens Marcus Grönholm tok 5.plass.
Les også våre øvrige artikler fra Rally Korsika lenger ned på siden.