-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Rally Monte Carlo:
McRae tilbake i teten
Dekkvalg skulle avgjøre lørdagens siste etappe. McRae valgte piggdekk light mens Mäkinen satset på regndekk. Det ga den skotske Ford-føreren en marginal fordel.

Men dekkene ga forskjellige utslag, for tredjefører hos Ford, Francois Delecour, valgte også piggdekk, men han tapte halvminuttet i forhold til McRae og måtte gi fra seg 3.plass i sammendraget til Skoda-fører Armin Schwartz. Intet er med andre ord avgjort foran søndagens siste fire etapper i Monte Carlo.
Før starten på dagens siste etappe kastet Colin McRae inn en brannfakkel ved å hevde at SS-9 burde slettes fra resultatlista. Vi ble hindret av publikum 4-5 ganger og mistet mellom 10 og 15 sekunder på etappen, sa han på service før start av dagens siste etappe. Publikum som hadde plassert seg rundt den avlyste SS-10 var også i harnisk over at denne ble kansellert. Da deltakerne kjørte gjennom etappen i rolig tempo ble flere av dem regelrett angrepet av publikum som sparket i bilene og forsøkte å rive opp dører.
Etter 11 av de 15 fartsetappene ser det foreløpige sammendraget slik ut:
1. Colin McRae (GB) Ford: 3:13:42,4
2. Tommi Mäkinen (FIN) Mitsubishi: +0:03,5
4. Armin Schwartz (TYS) Skoda: + 2:12,6
5. Francois Delecour (FRA) Ford: + 2:17,2
6. Alister McRae (GB) Hyundai: + 4:17,1
Av Terje Ringen – bilnorge.no
Dagens hovedreportasje kommer du til ved å følge denne linken