-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Schumacher vurderte å slutte
Michael Schumacher vurderte å trekke seg fra Formel 1 etter dødsulykken på Monza sist helg. Det forteller han i et intervju med den italienske avisen Corriere dello Sport.

I det samme intervjuet kommer Schumacher med svært rosende omtale av sin nærmeste rival, Mika Häkkinen. –Jeg har vunnet 41 løp og to VM-titler, sier han. –Mika har også vunnet to VM-titler. Han begynte litt før meg, men mistet noen løp (i 93 da han var 3.fører hos McLaren). På dette grunnlaget er det umulig å si hvem av oss som er best.
-I år er kanskje det første året Mika og jeg har kjørt tilnærmet like biler, og likevel er ikke det nok til å si hvem av oss som er best siden det bare skiller to poeng mellom oss i mesterskapet når tre runder gjenstår, fortsetter Schumi. –Vi burde nok kjøre den samme bilen på det samme tidspunktet for å finne ut hvem av oss som er best.
Etter den triste ulykken på Monza er det samlet inn et beløp på til sammen 150.000 dollar til den forulykkede brannmannens familie. Hvert av de elleve teamene har donert 10.000 dollar hver og sjefen sjøl, Bernie Ecclestone har donert 40.000 dollar.
I tillegg har FIA-president Max Mosley lovet innskjerping av reglene for neste år. Blant annet må wirene som skal holde hjulene på plass i en kollisjon tåle et rykk på ti tonn, dobbelt så mye som dagens regler tilsier. –Formel 1 vil alltid være en risikosport, men vi skal gjøre vårt ytterste for å redusere risikoen til et lavest mulig nivå, sier Mosley.
Av Terje Ringen – Bilnorge.no