-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Stenshorne gikk glipp av drømmekontrakt
Rallykjøreren Martin Stenshorne hadde minst et bein inne i Ford Racing og var klar for et av de tre setene i en Ford Puma i den nye klassen: super 1600. Så kom nedturen.
- Selvfølgelig er jeg fryktelig skuffet. Jeg var ytterst nær å få oppfyllt drømmen om et fabrikkssete; det var nesten, men nesten er ikke nok, sier Martin Stenshorne som medgir at de siste dagene har vært svært tunge.
Ford Racing var en av pådriverne til den nye juniorklassen i VM; Super 1600. Fords planer gikk ut på å stille tre Pumaer i denne cupen som omfatter seks VM-runder. Martin Stenshorne var en av rundt 50 unge, lovende førere fra hele Europa som var inne til test i Ford-teamet. Hokksund-gutten imponerte. Ford likte det de så og valgte å satse på Stenshorne, en spanjol og en belgier. Nå blir Ford Racing tvunget til å trekke seg ut av prosjektet.
- Men jeg har ikke på langt nær gitt opp. Etter testen vi gjorde i San Remo har vi fått god kontakt med Ford og det er krefter der som jobber hardt for å få til et opplegg med oss i 2001.
Flere av fabrikksteamene i VM har stor tro på den nye cupen som skal gi unge, lovende rallykjørere en gyllen mulighet til å vise seg frem. De største teamene har meldt seg på og er i ferd med utvikle biler. Seks VM-runder skal telle i cupen og debuten finner sted i Rally Catalunya i månedskiftet mars-april.
Martin Stenshorne har et farbrikkssete som sitt største mål og jobber bevisst for å oppnå dette. Gleden var derfor stor da han mottok beskjeden fra Ford.
- Alt var klappet og klart. Det eneste som manglet var å underskrive kontrakten, var beskjeden jeg fikk. Mistanken om at noe var i gjære, snek seg inn etter som dagene gikk og ingenting skjedde. Akkurat nå er jeg litt oppgitt, men jobber videre, sier Hokksund-gutten som oppfordrer folk om å kjøpe en Ford til jul.