-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Stenshorne testet Ford
Teknisk sjef i Ford Racing, Philip Dunabin, var svært fornøyd med testen Martin Stenshorne gjennomførte i SanRemo. Ford stiller med tre Ford Pumaer i neste års Super 1600. Nå er det opp til de store herrer i Ford å avgjøre hvilke tre førere som får sjansen til å kjøre for teamet i F3-klassen. En av dem kan bli Hokksund-gutten, Martin Stenshorne.

Martin medgir at han er spent. Tross alt handler det om å få sjansen til å kjøre for Ford i seks VM-runder neste år. Den første runden er Rally Catalunya i Spania.
Det er allerede klart at Ford stiller tre biler i neste års Super 1600, som blir et slags junior-VM. F3 er en åpen klasse, hvor flere av fabrikksteamene ønsker å være med. Hensikten med Super 1600, er å få frem flere unge talenter som etter hvert kan få større oppgaver i et VM-team. <> - Det som er spennende med denne klassen, er at bilene skal være mest mulig like. Super 1600 betyr at bilene ikke skal overstige et motorvolum på 1600 ccm, forteller Martin som mener dette er en gyllen mulighet til å vise seg frem.
- Målet er å bli fabrikkskjører. Dette kan være inngangsbilletten til et VM-team, sier Martin Stenshorne som var en av 20 unge sjåfører som fikk muligheten til å teste for Ford i SanRemo.
John Haugland, er mannen som bidro til å knytte kontakten mellom Petter Solberg og Ford. Nå forsøker han å gjøre det samme for Martin Stenshorne. Han har erfaring i bøtter og spann og har de rette kontaktene innad i motormiljøet. Haugland likte det han så.
- Martin kom meget godt ut av denne testen. Selv om det ikke ble notert noen tider, var Martin raskest av alle. Ford var svært tilfredse med det de så, men det er hard kamp om de tre førersetene. Jeg tror Martin har en god mulighet, sier John Haugland.
Nå er det også klart at Martin Stenshorne skal kjøre VM-finalen i England 24.-26. november. Stenshorne har kjøpt seg inn i et hollandsk team og skal kjøre en Mitsubishi Lancer EVO VI. Med seg som kartleser får han Allan Harryman fra Irland.
- Rutine er helt avgjørende i dette gamet, derfor tror jeg dette er god investering, sier Martin Stenshorne som skal til Holland for å teste førstkommende lørdag.