-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Straff? Snakk med FIA
Nå har vi oppskriften på hvordan du kan slippe å kjøre race de neste 15 årene: kast en plastbit etter en av konkurrentene du blir forbanna på.

Det er ikke alltid helt lett å se logisk tankegang bak straffer som dukker opp i internasjonal racing.
En av de som virkelig har satt spor etter seg – ikke fordi den resulterte i noe som helst, men på grunn av størrelsen – var den som McLaren fikk i 2007 på grunn av ‘juks’.De endte på delt andreplass bak Kimi Räikkönen i Ferrari, som var en slags rettferdighet – det var Ferrari som det var bøffa noen hemmeligheter fra.Vi snakker millioner – ikke 100 millioner, men mange. Mens George Russel, som forårsaket hele ballet da ha dro Valtteri Bottas av banen og aktiverte rødflaggperioden, fikk null straff fordi det var en ‘Racing incident’.I VM-finalen på Lonati i fjor kom en konkurrent borti ham så løpet ble spolert. Etter løpet tok Corberi med seg frontskjørtet og lappa til motstanderen med det. Før det hadde han også vandret over banen et par ganger, mens løpet var i gang.