-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Straff? Snakk med FIA
Nå har vi oppskriften på hvordan du kan slippe å kjøre race de neste 15 årene: kast en plastbit etter en av konkurrentene du blir forbanna på.

Det er ikke alltid helt lett å se logisk tankegang bak straffer som dukker opp i internasjonal racing.
En av de som virkelig har satt spor etter seg – ikke fordi den resulterte i noe som helst, men på grunn av størrelsen – var den som McLaren fikk i 2007 på grunn av ‘juks’.De endte på delt andreplass bak Kimi Räikkönen i Ferrari, som var en slags rettferdighet – det var Ferrari som det var bøffa noen hemmeligheter fra.Vi snakker millioner – ikke 100 millioner, men mange. Mens George Russel, som forårsaket hele ballet da ha dro Valtteri Bottas av banen og aktiverte rødflaggperioden, fikk null straff fordi det var en ‘Racing incident’.I VM-finalen på Lonati i fjor kom en konkurrent borti ham så løpet ble spolert. Etter løpet tok Corberi med seg frontskjørtet og lappa til motstanderen med det. Før det hadde han også vandret over banen et par ganger, mens løpet var i gang.