-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Toyotas F1-pakke er klarere
Ove Andersson, som vel er mer kjent fra grus enn fra asfalt, hadde en pressekonferanse i Tokyo nylig, der han fortalte om Toyotas Formel 1 planer.

Men han har alltid vært mye mer rallymann enn banemann, derfor var mange overrasket over at Toyota ikke hentet inn en fra GP-miljøet, da de startet sitt ambisiøse F1-program.
Der er han imidlertid fremdeles general, og kunne nylig fortelle et begeistret japansk pressekorps om Toyotas planer. Formel 1 er Toyotas nyeste sport-satsing, og uten sammenligning, det aller største motorsport-prosjektet noensinne. Han fortalte at det investeres stort i forskning og utvikling, uten at han antydet noe om summene, og fortalte også at de nå holdt på å bygge en egen vindtunnel for F1-arbeide.
Mika Salo og Alan Mcnish skal begynne testkjøring i mars, og det hele leder altså frem til Toyotas GP-debut neste sesong.
Michelin har de skrevet kontrakt med, kunne han fortelle, og ikke overraskende er det Exxon-Mobil som er partneren på hydrocarbon-siden. Det siste er ganske naturlig, de to har lenge jobbet sammen på spennende utviklingsprosjekter, nå siste for å utvikle en energikilde med bensin-kvalitet som kan drive både brenselceller og forbrenningsmotorer og som skal være klar mot slutten av dette ti-året. Tvilsomt, imidlertid, om vi får se en brenselcelle-drevet Formel 1 bil derfra av den grunn.
Toyota bekreftet også at de nå eier 67% av Fuji International Speedway, Japans andre store racerbane. Det er jo Honda som eier Suzuka-banen der det japanske Grand Prix går.
Det kan ha vært tilfeldigheter, men dagen etter at Ove Andersson hadde fortalt hvor flinke de var på å bruke penger på alt dette, ramlet Toyotas aksjekurs med nesten 3%.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no