-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Vårt valg
Begge bilene er sportslige coupéer bygget av produsenter som normalt lager biler for massene. Mens USA og Japan er primære markeder for Nissan, er de fleste Audi-kundene europeere.
Felles for bilene er at de er lave og vanskelige å komme inn og ut av for litt tilårskomne sjåfører. Det begrenser salget, for de fleste som har anledning til å legge trekvart million på bordet for en sportsbil, er godt voksne.
Hvis vi skulle velge en bil for en ferieuke i alpene eller svingete vestlandsveier, er 350Z vårt førstevalg. Bilen er utvilsomt den mest sportslige og den som byr på mest kjøreglede av de to. Men i et land hvor vi kjører på vinterdekk halve året og hvor fremkommelighet derfor blir en viktig faktor, er vårt enstemmige valg denne gangen bruksbilen Audi TT quattro.
LES VIDERE:
- Audi TT
- Nissan 350Z