-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Markedssjef
Formula Automobile Norge AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
Vårt valg
Begge bilene er sportslige coupéer bygget av produsenter som normalt lager biler for massene. Mens USA og Japan er primære markeder for Nissan, er de fleste Audi-kundene europeere.
Felles for bilene er at de er lave og vanskelige å komme inn og ut av for litt tilårskomne sjåfører. Det begrenser salget, for de fleste som har anledning til å legge trekvart million på bordet for en sportsbil, er godt voksne.
Hvis vi skulle velge en bil for en ferieuke i alpene eller svingete vestlandsveier, er 350Z vårt førstevalg. Bilen er utvilsomt den mest sportslige og den som byr på mest kjøreglede av de to. Men i et land hvor vi kjører på vinterdekk halve året og hvor fremkommelighet derfor blir en viktig faktor, er vårt enstemmige valg denne gangen bruksbilen Audi TT quattro.
LES VIDERE:
- Audi TT
- Nissan 350Z