-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Vårt valg
Begge bilene er sportslige coupéer bygget av produsenter som normalt lager biler for massene. Mens USA og Japan er primære markeder for Nissan, er de fleste Audi-kundene europeere.
Felles for bilene er at de er lave og vanskelige å komme inn og ut av for litt tilårskomne sjåfører. Det begrenser salget, for de fleste som har anledning til å legge trekvart million på bordet for en sportsbil, er godt voksne.
Hvis vi skulle velge en bil for en ferieuke i alpene eller svingete vestlandsveier, er 350Z vårt førstevalg. Bilen er utvilsomt den mest sportslige og den som byr på mest kjøreglede av de to. Men i et land hvor vi kjører på vinterdekk halve året og hvor fremkommelighet derfor blir en viktig faktor, er vårt enstemmige valg denne gangen bruksbilen Audi TT quattro.
LES VIDERE:
- Audi TT
- Nissan 350Z