-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mitsubishi følger etter
I løpet av den siste uken har vi meldt om rimeligere elbiler fra Citroën og Peugeot. Nå følger Mitsubishi etter.

Det er Mitsubishi som står for utvikling og produksjon av den kompakte elbilen, og de vil selvsagt ikke sitte på gjerdet og se på at Citroën og Peugeot underbyr dem på pris.
Derfor setter de med umiddelbar virkning ned prisen på Norges mest solgte elbil i 2011, i-Miev, til kr 192.500. Dermed er de på nivå med de franske modellene.
LES OM: Stadig billigere elbiler
- I våre langsiktige planer har vi i Mitsubishi lagt til grunn at denne type biler ville bli rimeligere over tid ettersom volumene ble høyere, men det er noe uventet at dette skjer såpass raskt, sier Rune Gjerstad, administrerende direktør i Mitsubishi i Norge.
Det han ikke nevner er selvsagt at de tre småbilene har fått en ny tøff konkurrent i Nissan Leaf som er en fullverdig familiebil med hensyn til format og komfort. Leaf har en veiledende pris fra kr 255.000.
LES OGSÅ: Peugeot følger Citroën