-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
9-10 trinn fra Ford/GM
Mens europeiske premium-produsenter har både syv og åtte trinn i sine automatkasser, har amerikanerne gjerne nøyd seg med seks. Nå skal de overgå europeerne.

De to store, Ford og GM, har inngått en avtale om å utvikle nye girkasser sammen. Det dreier seg om automatkasser med ni og 10 trinn, og de skal tilpasses en rekke forskjellige bilmodeller fra de to produsentene.
De nye kassene skal bygges for biler med for- og bakhjulsdrift, og de skal brukes i vanlige biler så vel som crossovere, SUVer og trucker.
Samarbeidet setter Ford og GM i stand til å utvikle nye girkasser raskere og mer kostnadseffektivt enn om de skulle gjøre det hver for seg.
Det er tredje gang de to store samarbeider om utvikling av girkasser, og samarbeidet har så langt ført til 8 millioner 6-trinns kasser som benyttes i en rekke modeller med forhjulsdrift.
Ford benytter disse girkassene i modeller som Fusion, Edge, Escape og Explorer mens GM anvender dem i volumselgere som Chevrolet Malibu, Traverse, Equinox og Cruze.
Den nye avtalen følger samme mal som den eksisterende og innebærer at hvert selskap vil produsere sine egne girkasser på egne fabrikker, men med stor grad av felles komponenter. Softwaren tilpasses individuelt til hver enkelt bilmodell.
Fordelene med mange trinn i en automatgirkasse er at motoren kan operere under tilnærmet optimale turtall i mange hastigheter. Ulempen er at flere trinn medfører flere komponenter slik at girkassene blir tyngre.
De nye girkassene vil også finne veien til Europa siden mange av modellene i dag er globale. Ford Fusion blir etter hvert neste Mondeo mens Escape allerede selges her som Kuga.